גם עסקים קטנים יכולים להצליח בגדול / חגית יצחק

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד חדשות:

מנדרין בבית המשפט, אילוסטרציה
בעלת הנכס נגד "מנדרין" במרכז הכרמל: מי ישלם על הרחבת בית הקפה?
אילוסטרציה, בניין מגורים ותיק
מכה להתחדשות העירונית בקרית אליעזר: התקבלה בקשת ההסתדרות לעיכוב הליכים ב"מתחם החותרים"
דירה להשכרה אילוסטרציה
חיפה במקום הרביעי בארץ בשוכרי הדירות; ומה המצב בקריות?
נדל"ן בתקשורת, אילוסטרציה
"הקרקע אינה זמינה לבניה": "שער המפרץ" מקודמת כתוכן שיווקי
משרד רואי חשבון בחיפה מעל 25 שנה. רו"ח זיו כרסנטי ורו"ח יורם שיפר שותפים מנהלים זיו, שיפר ושות' רואי חשבון
סיכום שנה: משרדי רו"ח ומנה"ח הנצפים במדד חדשות חיפה והקריות 2025
"כשל מערכתי חמור". עו"ד ליאור לוי עו"ד ליאור לוי, המלווה רוכשי מחיר למשתכן / קמפיין חברת דמרי (אילוסטרציה, עיבוד מחשב)
"מרגישים נבגדים": הפתעה לרוכשים בפרוייקט מחיר למשתכן של "דמרי" באפקה - עוד רבע מיליון שקל לעסקה
מתחם UPTOWN | הדמיה: סטודיו 84
קרית ביאליק מתחדשת: מתחם UPTOWN יוצא לדרך ועתיד לשנות את פני המטרופולין
יובל אלון, חברת יזמות ובניה
העליון: 'יובל אלון' תפקיד 5.5 מיליון שקל בקופת ביהמ"ש עד להכרעה בערעור
יו"ר קרדן נדל"ן איילת שקד | צילום ארכיון
465 יח"ד בקרית אליעזר: כשנה וחצי לאחר פגישת שקד עם יהב ושרית גולן - הוועדה המחוזית אישרה פרויקט התחדשות ענק לקרדן נדל"ן
ישראל מתחננת. השר כץ ובכירי משרד השיכון הבוקר
משרד השיכון בישר כי 1,950 זכו ב"דירה בהנחה" בקריות, עכו והצפון - אך מה עם 68,500 משקי בית שלא?
יעל פרי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת מבנה
שינוי אסטרטגי בניהול הנדל"ן המניב: המהלכים של יעל פרי בקבוצת מבנה
טיילת חדשה תחבר בין חוף קריית חיים לקריית ים
טיילת חדשה תחבר בין חוף קריית חיים לקריית ים, ומתחם "חוף כאן" הנטוש יהפוך למרכז ספורט חדשני
MDFMFMFM
שרית גולן: "הליקויים החמורים, כפי שהמבקר ציין בעצמו - ירושה מקליש ואלפר. את הרוב כבר תיקנו - ובזמן שיא"
עו"ד תמי אולמן ועו"ד שאדי סרוג'י | צילום: יואב איתיאל
20 משרדי עורכי דין הנצפים ביותר במדד חיפה והקריות בשנת 2025
שב"חים בקריית ים
תושבים חייגו למשטרה: 10 תושבי אזור ג'נין נעצרו בפרויקט פינוי-בינוי בקריית ים
מסמכים, עבודה, צוואה במשפט, אילוסטרציה
המחוזי דחה תביעת רשלנות בעריכת צוואה נגד עו"ד יורן קפון
העיר חיפה
פרוטוקולים עם החלטות ללא הסברים, חברים שלא נכחו בכ-90% מהישיבות ואתר עם מידע מהקדנציה הקודמת: כך מתנהלת הועדה לתכנון ובנייה חיפה
שדרוג רחוב עקרון בהדר: מדרכה רחבה ותאורה חדשה בשוק תלפיות
שדרוג רחוב עקרון בהדר: מדרכה רחבה ותאורה חדשה בשוק תלפיות
התחדשות עירונית בחיפה, הדמיה: גיורא גור ושות' אדריכלים
667 יחידות דיור חדשות בקריית אליעזר: אושרה תוכנית פינוי בינוי על 24 דונם
mvidia
חיפה החמיצה, טבעון זכתה: כמה הערות על מיזם הענק של אנבידיה
אשראי, המחאות, עסקה, עסקים אילוסטרציה
חויבו בפיצוי של כמיליון שקל בגין מכירת נכסים במחיר מופרז של פי 4, יום לאחר הרכישה
חבר מועצת העיר חיפה, רני בנדר | עיבוד מחשב
חברות נדל"ן, גופים ציבוריים, נכסים, פרויקטים בבניה, עמותה ובית חב"ד: הסדר ניגוד העניינים של רני בנדר נחשף
סגנית ראש העיר חיפה ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה המקומית, עו"ד שרית גולן שטיינברג
11 אלף שקל פחות: הפיקדון למעוניינים לבנות ממ”ד בחיפה יופחת ל-5,000 ש”ח
מערכות סולאריות | הדמיה: עיריית טירת כרמל
עיריית טירת כרמל תקים מערכות סולאריות על 49 גגות של מבני ציבור
התחדשות עירונית, אילוסטרציה
חיפה והקריות מפגרות בהתחדשות עירונית: 21% בלבד בחיפה, 7% בקריית ביאליק
סביוני דניה חיפה | הדמיה: אדריכל גבי שוורץ
פרויקט סביוני דניה: עיריית חיפה דורשת לקצץ 100 דירות
הדמיית פרויקט התחדשות עירונית ברחוב החותרים בחיפה(הדמיה: א.ב. אדריכלים )
התקדמות במיזם התחדשות עירונית בחיפה: אישור בתנאים לפרויקט פינוי 107 דירות ובניית 503
זירת נפילת הטיל האיראני בקרבת גן בנימין | צילום: ראובן כהן
לאחר פגיעת הטיל האיראני: הגן בהדר ישנה פניו ויהפוך ל"ג'ונגל עירוני"
זירת נפילת הטיל האיראני בקרבת גן בנימין | צילום: ראובן כהן
גן בנימין ההיסטורי בחיפה ישודרג בהשקעה של 17 מיליון שקל - התושבים מוזמנים להשפיע
גן השייטת | הדמיות: "אב אדריכלים"
הרחבה, הנגשה ומתקנים: חידוש מקיף של גן השייטת בבת גלים
מוטי הירש מאיר
18 שנים בחברה הכלכלית: מוטי הירש מאיר מסיים תפקידו כמנהל פיתוח עסקי וחדשנות
פרויקט עיר גלים של הכשרת היישוב / הדמיה: טוטם
"לפני 6 שנים דירות קרוב לים בקריית ים נמכרו ב-750 אלף שקל"
שר הכלכלה ניר ברקת וראש העיר עכו עמיחי בן שלוש
ניר ברקת: קריה ביטחונית עם 5 מפעלים תוקם בעכו
טרקטור, אתר בניה, הריסה
ביהמ"ש: מבנה תעשייה שנבנה ללא היתר בג'וליס ייהרס עד סוף ינואר לאחר הארכה
השופט איל באומגרט, בית המשפט המחוזי חיפה
לא הוכיח מגורים רצופים: תושב קרית אתא לא יוכר כדייר ממשיך
יו"ר ועדה מחוזית חיפה, רות שוורץ | עיבוד מחשב: חדשות חיפה והקריות
הוועדה המחוזית אישרה 2 תוכניות התחדשות עירונית בחיפה ובטירת כרמל: 684 יחידות דיור חדשות בדרך להקמה
יוסי כהן, מנכ"ל נקסט אורבן התחדשות עירונית | צילום ארכיון: חדשות חיפה והקריות
"שכונות החוף יהפכו לריביירה של ישראל": מנכ"ל נקסט אורבן צופה שנה טובה לחיפה
יד 2 | אילוסטרציה
מתחם UPTOWN | הדמיה: סטודיו 84

קרית ביאליק מתחדשת: מתחם UPTOWN יוצא לדרך ועתיד לשנות את פני המטרופולין

חגית יצחק, מומחית באסטרטגיה פרסומית ושיווק מתקדם – בעלת מאץ פוינט תקשורת שיווקית – בטור אישי לקריות באינטרנט: אתה משקיע כספים ומשאבים רבים בשיווק ופרסום העסק שלך, אך התוצאות אינן מספקות אותך? הסוד הפשוט – ארגז כלים יישומי למיצוי הפוטנציאל מבלי ללכת לאיבוד

טור אישי. חגית יצחק

גם עסקים קטנים יכולים להצליח בגדול – סודות תורת הפרסום לעסקים קטנים

עסקים קטנים רבים אשר פועלים במחזורים בינוניים ועל אחוזי רווח נמוכים חוששים להשקיע בפרסום ובפעולות שיווקיות מתוך חשש שהנושא "גדול עליהם". מי שחושב כי אינו יכול לאפשר לעצמו את הלוקסוס, יגלה מהר מאוד כי יחסי ציבור, פרסום ושיווק בערוצים המתאימים הם קריטיים בעולם העסקים התחרותי בו אנו חיים ואינם חייבים להיות בהכרח הוצאה מופרזת. היום, כל שאתה צריך לעשות הוא להיות יצירתי, להכיר את היתרונות שלך ואת קהל היעד שלך ולהתאים להם אפיקי פרסום רלוונטיים. עולם הפרסום מעמיד לרשותך קשת רחבה של אפשרויות לשיווק אפקטיבי שאינן דורשות השקעה גדולה בפרסום, גיוס אנשי מכירות או תשלום למשרד פרסום מהעיר הגדולה. משימות רבות אתה יכול לעשות בעצמך.

בשלב ראשון אתה צריך להגדיר את הזהות העסקית שלך ולמצב את העסק שלך בהתאם. תחליט אם אתה מסעדת גורמה או בית קפה שהוא גם מסעדה, חנות בגדים עממית או בוטיק מעצבים. המיצוב חשוב להמשך הדרך, שכן אותה זהות תגרום ללקוחות להגיע אליך. בשלב השני אתה צריך למתג את העסק שלך, קטן ככל שיהיה. תהליך המיתוג הוא המשלים הגראפי של המיצוב ומאפשר לך להציג את אופי העסק שלך ולשדר את הצהרותיך כלפי קהל הלקוחות הפוטנציאלי. מיתוג כולל שפה אחידה של זהות העסק, כדוגמת הלוגו שלך שיופיע בכל מקום, סלוגן שמזוהה עם המוצרים שלך וגם צבעים ספציפיים שיזוהו כשלך. המיתוג מעצים את הזהות העסקית ומושך לקוחות אשר יתייחסו אליך ברצינות. בין לבין אתה צריך לשמור על הלקוחות הקיימים ולטפח קהלי יעד חדשים. שימור לקוחות יכול להתבצע באמצעות כרטיסי חבר, מועדון לקוחות, מתנות בימי הולדת, מבצעים והטבות בלעדיות.

השלב הבא הוא שלב בניית מסע פרסום אפקטיבי ופה אני רוצה לתת לך כמה טיפים שיובילו אותך לחיסכון ניכר בעלויות. אחת הדרכים להתגבר על קשיי נזילות, למשל, היא להתחבר עם בעלי עסק אחרים או שכנים וליזום מהלך פרסומי משותף. אתה יכול לחבור לעסקים אשר שוכנים במורד הרחוב שלך, אתם יכולים לרכוש יחד שטח פרסום בעיתון המקומי, לפרסם פלייר משותף בתיבות הדואר של דיירי הרחוב או אפילו להפיץ עיתון קטן בנקודות מפתח באזור, בעלות מינימאלית.

בכל מקרה שבו אתה מכין לעצמך חומר פרסומי עליך להגדיר מי קהל היעד, היכן יחולק ובכמה עותקים. אח"כ יש לקבוע באיזה פורמט, מה עובי הדף ואיך יעוצב. רבים מבעלי העסקים שנכונים להשקיע בפרסום עושים חצי עבודה כי הם סבורים שהם פרסומאים ודי להם ברכישת מדיה. במקרים רבים ההפקה נעשית בצורה חובבנית שעלולות להיות לה השלכות שליליות על העסק. זכור שאין די בהעברת טקסט לעיצוב גראפי ולסמוך על הגרפיקאית שתפיק מודעה, באנר או פלייר. הפרסום שלך צריך להיות מנוסח היטב והעיצוב חייב להיות מקצועי וראוי.

במקביל לחומרים המודפסים, נדרשת לך נוכחות אינטרנטית. אך אם אין לך את המשאבים לבניה וקידום של אתר איכותי, אתה יכול להתחיל בפרסום באנרים, או דפי נחיתה בנקודות מפתח אשר זיהית כמתאימות לקהל היעד שלך. באופן אישי אני ממליצה על פרסום בפייסבוק ועשיית שימוש בבלוגים. פתיחת דף פייסבוק היא משימה פשוטה יחסית ופתיחת חשבון בלוג בקפה דה מרקר, או בבלוגר של גוגל, היא משימה לא פחות קלה. זוהי דרך יעילה וזולה לשמור על שיח פתוח עם הלקוחות שלך, באמצעותה ניתן להעביר מסרים שיווקיים בקלות ובנועם. בנוסף, להגדלת החשיפה, ישנם אתרים בהם אתה יכול לפרסם מאמרים שלך ללא חיוב, וכן, אתה יכול לייצר פינה ברדיו או טור משלך בעיתון המקומי. היצירתיות שלך עומדת פה למבחן וככל שתהיה יצירתי וחדשני כך תמשוך יותר תשומת לב.

לסיכום, עליך לזכור כי בישראל, כמו ברוב בעולם, רוב השוק פועל באמצעות עסקים קטנים. בעוד שבשוק הישראלי פועלות כמה מאות חברות גדולות בלבד, הרי שישנם כמיליון וחצי עסקים קטנים שעובדים קשה יותר כדי לפרסם את עצמם ולמשוך לקוחות. לעסקים קטנים יש יתרון על פני רשתות גדולות והוא נגישותם והיותם מוכרים לתושבי האזור בו הם פועלים. את המיידיות הזו ניתן למנף למכירות באופן מיידי ומהיר. המלצתי היא להקצות עד 10% מהמחזור לפרסום. ואם כוחך במותניך עקוב אחרי השוק, בחן את התגובות מהפרסום, הכר את הלקוחות שלך ותגלה שגם אתה יכול להיות גדול! בהצלחה.

– הכותבת היא מייסדת ובעלים של חברת match point, חברה לתקשורת שיווקית ולמיתוג עסקים

בואו להיות חברים של match point בפייסבוק

📊 מחפשים בעל מקצוע באזור? בדקו במדד העסקים » (אלפי עסקים, עשרות אלפי המלצות)

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד בחדשות

[the_ad_placement id="360placement"]

חדשות חיפה והקריות אנחנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית המשתמש. בהמשך שימושך באתר, אתה מקבל עוגיות.