על רקע המצב הביטחוני והעלייה במספר המפונים מבתיהם, השיקה הבוקר (ב') קופת החולים מכבי מוקד שירות חדש וייעודי בוואטסאפ. המוקד נועד לספק מענה מהיר ואישי לחברי מכבי שנאלצו להתפנות מבתיהם, ולהבטיח את שמירת הרצף הטיפולי שלהם בתקופה המורכבת.
מכבי שירותי בריאות הודיעה הבוקר על פתיחת מוקד ייעודי חדש, שכל מטרתו היא לסייע לחברי הקופה אשר פונו מבתיהם ברחבי הארץ. המהלך מגיע על רקע המצב המיוחד בעורף והצורך הגובר במתן מענה מותאם לאוכלוסיית המפונים.
השירות החדש, הזמין באמצעות אפליקציית וואטסאפ, נועד לרכז את כל צורכיהם הרפואיים והמנהלתיים של המפונים במקום אחד. צוות המוקד יסייע, בין היתר, בחידוש ובהנפקת מרשמים לתרופות, בקביעת תורים לרופאים ולטיפולים מחוץ לאזור מגוריהם, ובמתן ליווי וסיוע אישי בכל פנייה.
מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, סיגל דדון-לוי: "המוקד החדש שאנו פותחים היום יספק למפונים מביתם את כל מה שהם זקוקים לו בפן הרפואי, הן הנפשי והן הפיזי, תוך מענה אישי וליווי צמוד. מכבי פועלת גם בימים אלה כדי להבטיח לחבריה בכל רחבי הארץ את המשך הרצף הטיפולי, וכדי לספק מענה ייעודי לנפגעים ולמפונים. צוותי הרפואה שלנו ימשיכו לפעול ללא לאות כדי לספק את השירות הרפואי הטוב והנגיש ביותר לכל חברינו".
פרטי המוקד החדש:
- פלטפורמה: וואטסאפ בלבד
- מספר ליצירת קשר: 050-6022999
- שעות פעילות: 08:00 בבוקר עד 20:00 בערב.