קידום אתרים אורגני לעסקים מקומיים

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד חדשות:

הרצאות לאירועים | צילום AI: CHATGPT
כשהמרצה המצחיק גונב את ההצגה - הרצאות לאירועים עם הומור והשראה
PEXELS שטיחים לבית בסטלינקס
שטיחים לבית - סיבים טבעיים מול סינתטיים
PEXELS פינת אוכל בסטלינקס
פינת אוכל לסלון - איך מקבלים החלטה נכונה?
קולנוע בסטלינקס Shutterstock
להתראות נטפליקס: הקולנוע חוזר ובגדול עם הטבות משתלמות
פרגיולה בסטלינקס
קבוצת עצי חזון - החברה שבונה פרגולות באזור הצפון כבר מעל שלושה עשורים
מבנה מסוכן למגורים | אילוסטרציה: PEXELS
איך להתמודד עם צו מבנה מסוכן?
מסחר בבורסה Shutterstock בסטלינקס
מסחר עצמאי בבורסה: איך דור ה-Z משנה את כללי המשחק
זהב, אילוסטרציה | NOVITA בינה מלאכותית
מי קונה זהב ברמת גן ואיך מתנהל התהליך?
Jan van der Wolf באתר PEXELS בסטלינקס
איך המרכז לעבודות אלומיניום מוביל את תחום התקנת חלונות האלומיניום בקריות
מדידה מודד בסטלינקס FREEPIK
איך טעות קטנה במדידה עלולה לעלות ביוקר – על חשיבות של כיול מדויק
גיזום בסטלינקס אילוסטרציה: NOVITA
גיזום נכון מציל עצים – מתי ואיך לגזום בלי לפגוע
תל אביב shutterstock בסטלינקס
היצע וביקוש: למה כדאי לקנות דירה להשקעה בתל אביב
כסף, כלכלי, משכנתא, בסטלינקס, freepik
ריבית יותר גבוהה, אבל פחות ביורוקרטיה: מתי משכנתא חוץ בנקאית עדיפה?
המדריך המהיר: כך תשוו ביטוח נסיעות לחו"ל ותחסכו מאות שקלים
המדריך המהיר: כך תשוו ביטוח נסיעות לחו"ל ותחסכו מאות שקלים
מלון כפר גלעדי צילום יחצ
לקראת חגי תשרי: המלונות בצפון נערכים לחופשה ישראלית
לייק מובייל
מגן מסך בשקל ומגוון הטבות: חגיגת שבועות ב"לייק מובייל"
למה לבחור בלימודי אֲחָיוּת דווקא עכשיו? בסטלינקס
למה לבחור בלימודי אֲחָיוּת דווקא עכשיו?
מה כדאי לדעת לפני שמזמינים תיקון פסנתרים? טיפים לבעלי פסנתר
מה כדאי לדעת לפני שמזמינים תיקון פסנתרים? טיפים לבעלי פסנתר
ליטל פרגן
אתגר 21 הימים של ליטל פרגן חוזר במחיר מיוחד לקראת הקיץ
אולם אירועכם pixabay מאמרים
אולם אירועים בחיפה: למה דווקא הקטן הוא הגדול באמת
מנוף סל
מנוף סל - הכלי המתאים לעבודה הנכונה
כך תבחרו את הפרגולה הנכונה לחצר או למרפסת
כך תבחרו את הפרגולה הנכונה לחצר או למרפסת
חסדי נעמי
להיות שם בשבילם: אפשרויות תרומה והתנדבות בעמותת חסדי נעמי
באגט הדודים, מסעדת בשרים כשרה בקרית חיים
באגט הדודים - הסיפור מאחורי מסעדת הבשרים הכשרה שעל ציר אח"י אילת, שתעבוד כרגיל (כשר לפסח) כל החג
בסטלינקס
ניתוחי עיניים - טכנולוגיה מתקדמת ופתרונות מותאמים אישית
שרשרת מתנה בקניוני עופר לוולנטיין קרדיט צילום ANGELA GARCIA (1)
קונים ב-250₪ ומקבלים שרשרת במתנה: יום האהבה בגרנד
קרני תכלת
מהי התאורה המעוצבת הטובה ביותר למטבחים?
לחיות את הגיל השלישי במלואו: טיפים לאורח חיים פעיל ומהנה
לחיות את הגיל השלישי במלואו: טיפים לאורח חיים פעיל ומהנה
Pixabay בסטלינקס
משרות שמשנות חיים: איך להתפתח בתחום הטיפול הרפואי?
Ksenia Chernaya באתר PEXELS
כיצד לארגן שולחן חגיגי לפסח
freepik בסטלינק אקו לב
בדיקת אקו לב - אבחנה מדויקת למחלות לב והערכת תפקוד הלב
בנק יהב קריות
המהלך המדובר של בנק יהב בקריות
רופא מרפת שיניים
טיפולי שורש לגיל המבוגר: התאמות ייחודיות ושיקולים מיוחדים
מלון באילת
כשחורף פוגש שמש: החופשה המושלמת באילת
חדש באזור התעשייה קרית ביאליק. מרכז הסלולר
"מרכז הסלולר" – חוויית קנייה ושירות שלא הכרתם
חדש באזור התעשייה קרית ביאליק. מרכז הסלולר
“מרכז הסלולר” בפתיחה חגיגית עם הטבות ענק
מלון פתאל בסטלינקס
חופשה חורפית בירושלים – קסם של עיר, חום של אירוח מפנק
יד 2 | אילוסטרציה
depositphotos
מתחם UPTOWN | הדמיה: סטודיו 84

קרית ביאליק מתחדשת: מתחם UPTOWN יוצא לדרך ועתיד לשנות את פני המטרופולין

תוכן שיווקי
בעל או בעלת עסק מקומי כמו מסעדה, מספרה, חנות חיות או נגריה? את הכתבה הבאה הכנו במיוחד עבורך. קידום אתרים אורגני לעסקים מקומיים יכול להיות עוצמתי ולהביא אליך את הלקוחות החמים ביותר.

כ-76% מהאנשים שמחפשים אחר עסק מקומי דרך הסמארטפון מגיעים אליו באופן פיזי כבר באותו יום.28% מהחיפושים מסתיימים ברכישה של מוצר או שירות. במילים אחרות, גולשים שמחפשים אחר עסק מקומי הם ממוקדים ובעלי נכונות גבוהה להפוך ללקוחות של ממש. 

הכוח שיש לקידום אתרים אורגני מקומי

לעסק מקומי יש יתרונות על פני עסקים אשר מתחרים מול עסקים רבים מכל רחבי הארץ. מעבר לכך שהמפגש האישי הופך את מערכת היחסים לעמוקה יותר מזו שמתקיימת רק על פני הרשת, העסקים המקומיים יכולים ליהנות מדירוג טוב יותר תודות לבחירה נכונה של מילות מפתח הקשורות בעסק ובמקום.

בדיקת מילות מפתח מקומיות עשויה להניב נפחי חיפוש נמוכים, אבל הם מדויקים ומכוונים יותר. העסק המקומי זקוק ללקוחות שיכנסו בדלת ולא רק לגולשים שאולי יהפכו ללקוחות. לכן, כדאי להתמקד במילות מפתח אשר מתאימות לחיפוש המקומי. 

Depositphotos

מחקר מילות מפתח מקומי

אחת ממשימות הקידום האורגני של העסק מקומי תהיה לבחור את מילות המפתח. יש לחפש אחר שאילתות שאנשים מהאזור או אנשים שמגיעים לאזור יכולים להעלות כשהם מחפשים אחר עסק מסוג זה ולאחר מכן להרחיב את המעגל למילות מפתח רלוונטיות נוספות.

למשל, קידום אתרים אורגני של מאפיה בנווה שאנן שבחיפה יכול להתבצע על ידי בחירת מילות מפתח נקודתיות שרלוונטיות לאלו שמחפשים מאפיה אזורית ולצד זאת על ידי מילות מפתח נוספות שיביאו עוד לקוחות פוטנציאליים. יש לחקור את מילות המפתח המקומיות ולהתייחס לעיר, לשכונה ואפילו לרחוב, אך לא להגביל את החיפוש למיקום בלבד.

הרחבה של מילות החיפוש תסייע להגדיל את מספר המגיעים למאפיה. לשם כך יש לשקול שימוש במילים כמו "הטוב ביותר" ולהשתמש באופן נקודתי במוצרים שנמכרים במקום (למשל לחמים, קרואסונים ואחרים). פעמים רבות נגלה כי נפח החיפוש באזור קטן מאד, אבל במצטבר כלל החיפושים יכול להוביל לתנועה גדולה ואיכותית. יש לזכור כי הגולשים שמחפשים עסק מקומי מגיעים מתכוונים לרכוש ולכן כדאי להשקיע גם בביטויים בעלי נפח חיפוש נמוך.

פעולות תומכות נוספות לקידום אורגני מקומי

בנוסף למחקר מילות מפתח שדורש קצת יותר יצירתיות בעסק המקומי לעומת עסק ללא מגבלת מיקום, ישנן עוד פעולות אשר יכולות לסייע לקדם את האתר ואת העסק.

גוגל מיי ביזנס

GMB – רישום העסק בגוגל לעסקים יכול למנף את הקידום. גוגל מנסה להשאיר את הגולשים בתחומיה ככל האפשר ולכן מציעה רשימה של עסקים מקומיים על גבי המפה. כדי להצליח לקדם את העסק המקומי בגוגל כדאי קודם כל לרשום אותו (בחינם) בגוגל עסקים. לאחר מכן יש להמשיך ולתחזק את הפרופיל על ידי הוספת תכנים אחת לתקופה. 

הוספת תמונות 

קידום אתרים לעסקים מקומיים מתמקד ב-ROI, כלומר בהמרת לקוחות. גם אם המאפיה בחיפה לא תופיע במקום הראשון תחת הביטוי "מאפיה", היא עדיין תוכל ליהנות מלקוחות רבים שמחפשים לקנות את המאפה הכי טעים בנווה שאנן. ישנה משמעות לחזותיות וכדאי להוסיף תמונות מקצועיות גם באתר וגם ב-GMB ובכך לעודד את הגולשים להיכנס אל המאפיה עם כוונה לבצע רכישה.

קבלת ביקורות מלקוחות

גוגל אוהב לדעת מה אנשים חושבים על העסק ולכן חשוב לעודד את הלקוחות לדרג את העסק דרך GMB. ישנן מספר דרכים לעשות זאת והכי חשוב הוא לזכור כי רוב האנשים לא יוזמים מתן ביקורת ורבים גם לא מודעים לכך שהם יכולים להשאיר ביקורת. לכן, יש לבקש באופן יזום השארת ביקורת כשאפשר לכתוב זאת באתר, על הקבלה ולזכור לבקש זאת מהלקוחות כחלק מהתקשורת מולם.

קישורים מקומיים

קישורים יכולים להשפיע על קידום אתרים אורגני בגוגל כשהיא מציינת כי היא רוצה שאלו יהיו רלוונטיים. במקרה של עסק מקומי, הקישורים לא חייבים להיות מאתרים בעלי נושאים דומים והם יכולים להיות מעסקים מקומיים אחרים. כדאי מאד להירשם לאינדקסים מקומיים, לבדוק אם אפשר להוסיף את המידע על העסק באתרי מוסדות כמו העירייה או הספרייה ואפשר גם לפרסם כתבה על העסק (עם קישור) באתר חדשותי מקומי. 

הכתבה בשיתוף קונספט1 – סוכנות לשיווק דיגיטלי, קידום ובניית אתרים ופרסום בדיגיטל.

📊 מחפשים בעל מקצוע באזור? בדקו במדד העסקים » (אלפי עסקים, עשרות אלפי המלצות)

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד בחדשות

[the_ad_placement id="360placement"]

חדשות חיפה והקריות אנחנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית המשתמש. בהמשך שימושך באתר, אתה מקבל עוגיות.