להשיג יותר מהתקציב דרך רימרקטינג בפייסבוק

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד חדשות:

הרצאות לאירועים | צילום AI: CHATGPT
כשהמרצה המצחיק גונב את ההצגה - הרצאות לאירועים עם הומור והשראה
PEXELS שטיחים לבית בסטלינקס
שטיחים לבית - סיבים טבעיים מול סינתטיים
PEXELS פינת אוכל בסטלינקס
פינת אוכל לסלון - איך מקבלים החלטה נכונה?
קולנוע בסטלינקס Shutterstock
להתראות נטפליקס: הקולנוע חוזר ובגדול עם הטבות משתלמות
פרגיולה בסטלינקס
קבוצת עצי חזון - החברה שבונה פרגולות באזור הצפון כבר מעל שלושה עשורים
מבנה מסוכן למגורים | אילוסטרציה: PEXELS
איך להתמודד עם צו מבנה מסוכן?
מסחר בבורסה Shutterstock בסטלינקס
מסחר עצמאי בבורסה: איך דור ה-Z משנה את כללי המשחק
זהב, אילוסטרציה | NOVITA בינה מלאכותית
מי קונה זהב ברמת גן ואיך מתנהל התהליך?
Jan van der Wolf באתר PEXELS בסטלינקס
איך המרכז לעבודות אלומיניום מוביל את תחום התקנת חלונות האלומיניום בקריות
מדידה מודד בסטלינקס FREEPIK
איך טעות קטנה במדידה עלולה לעלות ביוקר – על חשיבות של כיול מדויק
גיזום בסטלינקס אילוסטרציה: NOVITA
גיזום נכון מציל עצים – מתי ואיך לגזום בלי לפגוע
תל אביב shutterstock בסטלינקס
היצע וביקוש: למה כדאי לקנות דירה להשקעה בתל אביב
כסף, כלכלי, משכנתא, בסטלינקס, freepik
ריבית יותר גבוהה, אבל פחות ביורוקרטיה: מתי משכנתא חוץ בנקאית עדיפה?
המדריך המהיר: כך תשוו ביטוח נסיעות לחו"ל ותחסכו מאות שקלים
המדריך המהיר: כך תשוו ביטוח נסיעות לחו"ל ותחסכו מאות שקלים
מלון כפר גלעדי צילום יחצ
לקראת חגי תשרי: המלונות בצפון נערכים לחופשה ישראלית
לייק מובייל
מגן מסך בשקל ומגוון הטבות: חגיגת שבועות ב"לייק מובייל"
למה לבחור בלימודי אֲחָיוּת דווקא עכשיו? בסטלינקס
למה לבחור בלימודי אֲחָיוּת דווקא עכשיו?
מה כדאי לדעת לפני שמזמינים תיקון פסנתרים? טיפים לבעלי פסנתר
מה כדאי לדעת לפני שמזמינים תיקון פסנתרים? טיפים לבעלי פסנתר
ליטל פרגן
אתגר 21 הימים של ליטל פרגן חוזר במחיר מיוחד לקראת הקיץ
אולם אירועכם pixabay מאמרים
אולם אירועים בחיפה: למה דווקא הקטן הוא הגדול באמת
מנוף סל
מנוף סל - הכלי המתאים לעבודה הנכונה
כך תבחרו את הפרגולה הנכונה לחצר או למרפסת
כך תבחרו את הפרגולה הנכונה לחצר או למרפסת
חסדי נעמי
להיות שם בשבילם: אפשרויות תרומה והתנדבות בעמותת חסדי נעמי
באגט הדודים, מסעדת בשרים כשרה בקרית חיים
באגט הדודים - הסיפור מאחורי מסעדת הבשרים הכשרה שעל ציר אח"י אילת, שתעבוד כרגיל (כשר לפסח) כל החג
בסטלינקס
ניתוחי עיניים - טכנולוגיה מתקדמת ופתרונות מותאמים אישית
שרשרת מתנה בקניוני עופר לוולנטיין קרדיט צילום ANGELA GARCIA (1)
קונים ב-250₪ ומקבלים שרשרת במתנה: יום האהבה בגרנד
קרני תכלת
מהי התאורה המעוצבת הטובה ביותר למטבחים?
לחיות את הגיל השלישי במלואו: טיפים לאורח חיים פעיל ומהנה
לחיות את הגיל השלישי במלואו: טיפים לאורח חיים פעיל ומהנה
Pixabay בסטלינקס
משרות שמשנות חיים: איך להתפתח בתחום הטיפול הרפואי?
Ksenia Chernaya באתר PEXELS
כיצד לארגן שולחן חגיגי לפסח
freepik בסטלינק אקו לב
בדיקת אקו לב - אבחנה מדויקת למחלות לב והערכת תפקוד הלב
בנק יהב קריות
המהלך המדובר של בנק יהב בקריות
רופא מרפת שיניים
טיפולי שורש לגיל המבוגר: התאמות ייחודיות ושיקולים מיוחדים
מלון באילת
כשחורף פוגש שמש: החופשה המושלמת באילת
חדש באזור התעשייה קרית ביאליק. מרכז הסלולר
“מרכז הסלולר” בפתיחה חגיגית עם הטבות ענק
חדש באזור התעשייה קרית ביאליק. מרכז הסלולר
"מרכז הסלולר" – חוויית קנייה ושירות שלא הכרתם
מלון פתאל בסטלינקס
חופשה חורפית בירושלים – קסם של עיר, חום של אירוח מפנק
יד 2 | אילוסטרציה
FREEPIK
מתחם UPTOWN | הדמיה: סטודיו 84

קרית ביאליק מתחדשת: מתחם UPTOWN יוצא לדרך ועתיד לשנות את פני המטרופולין

תוכן שיווקי

פרסום רימרקטינג הוא פרסום ממוקד אשר מכוון לקהל שכבר נחשף לעסק או קהל שרלוונטי מאד עבורו. אם אתם רוצים להשיג את המקסימום מהתקציב שלכם, אתם רוצים לשקול לבצע פרסום רימרקטינג בפייסבוק.

קמפיין רימרקטינג מתבסס על פיקסל או על רשימות. פיקסל הוא קוד בלתי נראה שמוטמע באתר או בעמוד הנחיתה של העסק. התפקיד של הקוד הוא "לסמן" את מי שכבר נחשף לעסק במטרה לפרסם לו באופן ספציפי. רשימות הן אוסף מידע שיש לעסק על לקוחות או מתעניינים. 

חשיבות החשיפה החוזרת

העובדה שמישהו נחשף לעסק ואפילו התעניין בו, לא אומרת שהוא יהפוך ללקוח. לפעמים המתעניין שוכח לחלוטין מהעסק ולפעמים הוא זוכר אותו אך הכניסה אליו או הרכישה לא בראש מעייניו. לפעמים המתעניין עוד לא מרגיש מספיק בטוח להפוך ללקוח כיוון שהוא עוד לא מכיר את העסק. 

דרך חשיפה מתמדת מושגות מספר מטרות. המתעניין מרגיש שהוא מכיר את העסק הרבה יותר טוב ולכן מרגיש בטוח לקנות. הגולש שנתקל בעסק ו"שכח" ממנו, נזכר בכך שהוא רצה לקנות ומחליט לעשות זאת תודות לחשיפה. החשיפה החוזרת מגבירה את הסיכוי שהמתעניין יהפוך ללקוח של ממש וכל זאת נעשה בקמפיין שמזהה את המתעניין ופונה אליו.

LOOK ALIKE

עוד אחד מסוגי קמפיינים בפייסבוק הוא קמפיין 'לו-אלייק'. במקביל לפניה לאלו שסומנו על ידי הפיקסל או לרשימה, בקמפיין רימרקטינג בפייסבוק ישנה אפשרות ליצור "קהל דומה". היתרון של הפרסום בדיגיטל הוא ביכולת לפנות לאנשים רלוונטיים ולא לכל האנשים שגולשים בפייסבוק. יצירת קהל דומה אומרת כי אנחנו לוקחים את המאפיינים של הקהל שכבר הביע התעניינות בעסק או במוצר או שנמצא ברשימה, בוחנים את המאפיינים שלו ובונים קהל נוסף בעל מתעניינים דומים.

אנחנו לא צריכים לבצע ניתוח מורכב של הנתונים אלא לעבוד נכון מול מערכת הפרסום של פייסבוק או אינסטגרם. המערכת מאפשר לנו לבנות קהל דומה בהתבסס על הקהל שאנחנו כבר יודעים שרלוונטי עבור העסק שלנו. קווי הדמיון יכולים להיות בגיל, אזורי מגורים וגם בתחומי עניין שאותו קהל הגדיר. 

יצירת קמפיין רימרקטינג שמוביל לתוצאות

הדרך לקבל יותר מהתקציב הנוכחי היא קודם כל לתכנן את הצעדים. הגדרת המטרות חשובה כשהמטרה היא לייצר מכירות ולא רק לחשוף את העסק. לכן יש לראות את התמונה הרחבה של הקמפיין, להיות עם אצבע על הדופק ולזכור כי הוא דינמי וצריך להפיק ממנו את המרב בכל רגע נתון. 

חשיפה של אנשים למותג 

כדי להצליח בקמפיין יש לחשוף אנשים למותג. אם מדובר על עסק שנהנה מכניסות רבות לאתר ושרוצה לעודד מכירות, נוכל לנתח מדוע עוד לא מתבצעות רכישות ולעודד מכירות. אפשרות אחת לעשות זאת היא לצאת עם מבצע שרלוונטי ללקוחות. 

עם זאת, לרוב הצעד הראשון הוא לחשוף את המתעניינים למותג במטרה לבנות את הקהל הראשוני. לכן לרוב הקמפיין יתחיל עם חשיפה בלבד ורק לאחר מספר ימים, כשהקהל נבנה, אפשר להתחיל להתמקד במכירות.

הצעה מעניינת

המטרה היא ליצור מודעה שתמשוך את תשומת הלב של הגולשים ובה הצעה רלוונטית. במקרה של רימרקטינג, אנחנו ממוקדים בהגדלת מכירות או הגדלת הלידים (מתעניינים שפונים לבית העסק או משאירים פרטים ליצירת קשר). לכן, חשוב מאד שנחליט מה להציע לאותם גולשים.

בקמפיין כזה אנחנו יכולים להציע מבצעים נקודתיים, להציע שירות בבלעדיות, הנחה ייחודית ועוד. הקמפיין חייב להיות דינמי, קולע ואנחנו חייבים לנהל אותו. אי אפשר לתת לקמפיין לרוץ לאורך זמן בעצמו אלא חשוב שנוודא שאכן ישנה עלייה במכירות וכי הקהל שלנו מגיב להצעה שהוא מקבל.

חזרה על ההצעה

ציינו כי הקהל לא תמיד מוכן או סומך מספיק על העסק כדי לבצע את הרכישה. לכן, ישנה משמעות לכך שהקמפיין ימשיך לרוץ ו"לעקוב" אחר המתעניינים. ההחלטה כמה זמן להמשיך לעקוב אחר הגולשים תלויה במטרות, בסוג העסק וההצעה.

כחלק מניהול הקמפיין יש לקבל החלטה כמה זמן לחזור על אותה ההצעה, האם להציע הצעות אחרות והאם לשנות את הקהל אליו נפנה.

בניית קהל נוסף והצעות נוספות

קמפיין רימרקטינג הוא דינמי כשכל הזמן נעשות פעולות להגדיל את מספר המתעניינים ולהגדיל את מספר הלקוחות. בשלב מסוים המודעות הנוכחיות או הקהל הנוכחי מגיעים ל"מיצוי" ואז נתחיל לבחון כיצד להתרחב, מה צריך לשנות ואילו הצעות נכון יותר להציע לקהל המתעניין בעסק.

📊 מחפשים בעל מקצוע באזור? בדקו במדד העסקים » (אלפי עסקים, עשרות אלפי המלצות)

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד בחדשות

[the_ad_placement id="360placement"]

חדשות חיפה והקריות אנחנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית המשתמש. בהמשך שימושך באתר, אתה מקבל עוגיות.