אתר תדמית לעומת אתר חנות

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד חדשות:

הרצאות לאירועים | צילום AI: CHATGPT
כשהמרצה המצחיק גונב את ההצגה - הרצאות לאירועים עם הומור והשראה
PEXELS שטיחים לבית בסטלינקס
שטיחים לבית - סיבים טבעיים מול סינתטיים
PEXELS פינת אוכל בסטלינקס
פינת אוכל לסלון - איך מקבלים החלטה נכונה?
קולנוע בסטלינקס Shutterstock
להתראות נטפליקס: הקולנוע חוזר ובגדול עם הטבות משתלמות
פרגיולה בסטלינקס
קבוצת עצי חזון - החברה שבונה פרגולות באזור הצפון כבר מעל שלושה עשורים
מבנה מסוכן למגורים | אילוסטרציה: PEXELS
איך להתמודד עם צו מבנה מסוכן?
מסחר בבורסה Shutterstock בסטלינקס
מסחר עצמאי בבורסה: איך דור ה-Z משנה את כללי המשחק
זהב, אילוסטרציה | NOVITA בינה מלאכותית
מי קונה זהב ברמת גן ואיך מתנהל התהליך?
Jan van der Wolf באתר PEXELS בסטלינקס
איך המרכז לעבודות אלומיניום מוביל את תחום התקנת חלונות האלומיניום בקריות
מדידה מודד בסטלינקס FREEPIK
איך טעות קטנה במדידה עלולה לעלות ביוקר – על חשיבות של כיול מדויק
גיזום בסטלינקס אילוסטרציה: NOVITA
גיזום נכון מציל עצים – מתי ואיך לגזום בלי לפגוע
תל אביב shutterstock בסטלינקס
היצע וביקוש: למה כדאי לקנות דירה להשקעה בתל אביב
כסף, כלכלי, משכנתא, בסטלינקס, freepik
ריבית יותר גבוהה, אבל פחות ביורוקרטיה: מתי משכנתא חוץ בנקאית עדיפה?
המדריך המהיר: כך תשוו ביטוח נסיעות לחו"ל ותחסכו מאות שקלים
המדריך המהיר: כך תשוו ביטוח נסיעות לחו"ל ותחסכו מאות שקלים
מלון כפר גלעדי צילום יחצ
לקראת חגי תשרי: המלונות בצפון נערכים לחופשה ישראלית
לייק מובייל
מגן מסך בשקל ומגוון הטבות: חגיגת שבועות ב"לייק מובייל"
למה לבחור בלימודי אֲחָיוּת דווקא עכשיו? בסטלינקס
למה לבחור בלימודי אֲחָיוּת דווקא עכשיו?
מה כדאי לדעת לפני שמזמינים תיקון פסנתרים? טיפים לבעלי פסנתר
מה כדאי לדעת לפני שמזמינים תיקון פסנתרים? טיפים לבעלי פסנתר
ליטל פרגן
אתגר 21 הימים של ליטל פרגן חוזר במחיר מיוחד לקראת הקיץ
אולם אירועכם pixabay מאמרים
אולם אירועים בחיפה: למה דווקא הקטן הוא הגדול באמת
מנוף סל
מנוף סל - הכלי המתאים לעבודה הנכונה
כך תבחרו את הפרגולה הנכונה לחצר או למרפסת
כך תבחרו את הפרגולה הנכונה לחצר או למרפסת
חסדי נעמי
להיות שם בשבילם: אפשרויות תרומה והתנדבות בעמותת חסדי נעמי
באגט הדודים, מסעדת בשרים כשרה בקרית חיים
באגט הדודים - הסיפור מאחורי מסעדת הבשרים הכשרה שעל ציר אח"י אילת, שתעבוד כרגיל (כשר לפסח) כל החג
בסטלינקס
ניתוחי עיניים - טכנולוגיה מתקדמת ופתרונות מותאמים אישית
שרשרת מתנה בקניוני עופר לוולנטיין קרדיט צילום ANGELA GARCIA (1)
קונים ב-250₪ ומקבלים שרשרת במתנה: יום האהבה בגרנד
קרני תכלת
מהי התאורה המעוצבת הטובה ביותר למטבחים?
לחיות את הגיל השלישי במלואו: טיפים לאורח חיים פעיל ומהנה
לחיות את הגיל השלישי במלואו: טיפים לאורח חיים פעיל ומהנה
Pixabay בסטלינקס
משרות שמשנות חיים: איך להתפתח בתחום הטיפול הרפואי?
Ksenia Chernaya באתר PEXELS
כיצד לארגן שולחן חגיגי לפסח
freepik בסטלינק אקו לב
בדיקת אקו לב - אבחנה מדויקת למחלות לב והערכת תפקוד הלב
בנק יהב קריות
המהלך המדובר של בנק יהב בקריות
רופא מרפת שיניים
טיפולי שורש לגיל המבוגר: התאמות ייחודיות ושיקולים מיוחדים
מלון באילת
כשחורף פוגש שמש: החופשה המושלמת באילת
חדש באזור התעשייה קרית ביאליק. מרכז הסלולר
“מרכז הסלולר” בפתיחה חגיגית עם הטבות ענק
חדש באזור התעשייה קרית ביאליק. מרכז הסלולר
"מרכז הסלולר" – חוויית קנייה ושירות שלא הכרתם
מלון פתאל בסטלינקס
חופשה חורפית בירושלים – קסם של עיר, חום של אירוח מפנק
יד 2 | אילוסטרציה
מתחם UPTOWN | הדמיה: סטודיו 84

קרית ביאליק מתחדשת: מתחם UPTOWN יוצא לדרך ועתיד לשנות את פני המטרופולין

במציאות של ימינו כאשר כמעט הכל נמצא במרחק קליק אחד בודד, אין כבר שאלה האם עסק זקוק לאתר, מאחר שזאת שאלה רטורית שהתשובה עליה חד משמעית. השאלה שחייבת לעמוד לדיון היא איזה סוג אתר מומלץ לבנות, האם אתר תדמיתי מהוקצע או אתר מכירתי שיבצע עבודת מכירה. חשוב מאוד לבחון את האפשרויות, את היתרונות והחסרונות, ללמוד מה הערך של אתר תדמיתי וגם כמובן להבין מהו אתר מכירות.

בעבר כאשר מחירי האתרים הרקיעו שחקים, היו שהסתפקו גם באפשרויות זולות יותר של דף נחיתה או אתר בפלטפורמות המנוהלות ע"י גורמים שלישיים, אך, כיום האינטרנט יותר גמיש ונגיש והעלויות בהחלט סבירות ואין מה להתלבט בבחירה של הקמת אתר אינטרנט.

כאמור, ההחלטה היחידה שיש לבצע היא האם להקים אתר תדמיתי או חנות אינטרנטית ולכל סוג יש את היתרונות והחסמים שחשוב להכיר טרם התחלת הפרויקט. על מנת להתחיל לקבל החלטות עסקיות, שיווקיות וכמובן אסטרטגיות, יש ראשית להבין מהו אתר מכירות ומה מבדיל אותו מאתר תדמית. ללא ספק, מדובר על שני מודולים שונים באופן מהותי גם במטרה שלהן וגם בהיקף ההשקעה והמשאבים הנדרשים בהקמתם.

אתר תדמית הוא נכס דיגיטלי המציג את העסק במלוא הדרו, מטרתו שיווקית נטו והוא מתאים לעסקים וארגונים אשר בעיקר מעניקים ידע, נותנים שירותים וליווי מקצועי. המשמעות היא יותר כרטיס ביקור או פרופיל מרשימים המציגים בצורה גרפית מדויקת ותוכן רהוט את המותג, את מהותו וערכיו, כמובן את מי שעומד מאחורי הארגון, צוות העובדים וכד'.  

אתר תדמית יכול להיות מינימליסטי או גדול ומרשים, ניתן להכניס בו תוכן מגוון, מידע מקצועי וערך רב וכמובן לייצר אפשרויות פנייה Call For Action  באמצעות מיקרו קופי איכותי ופרטי הקשר המופיעים בכמה מוקדים. אך בדרך כלל זהו אתר סטטי ומלבד קטגוריות ספורות כגון בלוג או הדרכות אין בו הרבה שינוי או תנועה.

לעומת זאת כאשר מדברים על חנות אינטרנטית מתכוונים לאתר שהוא הרבה מעבר לפלטפורמה שיווקית. מדובר על חנות וירטואלית המוכרת באופן מקוון שלל מוצרים, יש בה גלריה המציגה את ההיצע, מגוון אפשרויות, קטגוריות ותתי קטגוריות, נתיב מכירה וקופה לגביית התשלום. זאת בנוסף לצרכים השיווקיים הקיימים באיקומרס לרבות מידע מגוון על העסק, חומר פרסומי, טקסטים איכותיים ועוד. 

השוני בין האתרים אינו רק בתוצר הסופי ואופי השימוש, השונות מתחילה כבר בשלבים הראשוניים של אפיון ובחינת קהלי המטרה. כיום קל יחסית לבנות אתר תדמית, יש חברות ועצמאיים המעניקים שירות זה ויוצרים, בין אם על טמפלייט או בין אם על פורמט אחר, אתר תדמיתי בסיסי. לעומת זאת, כאשר באים לבנות אתר איקומרס הבחירה מורכבת יותר, לא כל מי שבנה אתרי תדמית יודע להתמודד עם המורכבות הנדרשת ומומלץ לבחור חברה מקצועית בעלת מוניטין אשר מתמחה באפיון ובנייה של חנויות אינטרנטיות במגוון רחב של סקטורים. 

המורכבות נובעת בעיקר מהסיבה שאתר מכירות מכיל גם את הדפים הבסיסיים של: דף בית, אודות, שירותים עם כמה תתי קטגוריות, בלוג וצור קשר וגם מכיל מערך מכירתי מסועף לרבות חנות הדורשת בנייה מדויקת, אפיון וביצוע של מגוון קטגוריות דינמי, תכנות מותאם אישית ללקוח ועוד. באתר זה העבודה אינה חד פעמית כמו באתר תדמית שבדרך כלל אינו משתנה. חנות אינטרנטית חייבת להיות דינמית, להעלות מבצעים, לעדכן מוצרים, להוריד מהמלאי וכד' 

על מנת להבין מהו אתר מכירות וכיצד הוא פועל, אפשר לחשוב על חנות בקניון, חלון הראווה קורץ ומושך את העין לעשות קליק ולהיכנס, הגלריה הנחשפת מכילה שפע של מוצרים, לכל מוצר דף עם תמונה וטקסט, כל קליק חושף עוד מידע ומוביל את הלקוח בנתיב רכישה אל עבר שלב הגבייה. יש כאן חווית רכישה שצריך לייצר, לדאוג לאמינות, לביטחון מלא עבור הגולשים ולידיעה ברורה שגם לאחר השארת פרטי האשראי יש על מי לסמוך. 

מעבר לשונות ולהבדלים, כמובן שלשני הסוגים יש גם אלמנטים זהים, עיצוב מושלם המדבר עם ערכי המותג, התאמה של הצבעים והמסרים השיווקיים, תמונות תדמית ופק שוט מקצועיים, גרפיקה משובחת, תוכן רהוט ואיכותי המותאם ללקוחות, טקסטים עם ערך לקידום SEO ופעילויות שיווק להזרמת הטראפיק לאתרים. עוד דומה בין שניהם זאת העובדה שהאתרים אינם פועלים בחלל ריק, צריך לעשות קצת "רעש" שיווקי על מנת שאנשים יכנסו יקראו ויתרשמו ובעיקר ירכשו.

📊 מחפשים בעל מקצוע באזור? בדקו במדד העסקים » (אלפי עסקים, עשרות אלפי המלצות)

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד בחדשות

[the_ad_placement id="360placement"]

חדשות חיפה והקריות אנחנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית המשתמש. בהמשך שימושך באתר, אתה מקבל עוגיות.