עולם הפרסום ממשיך לבעור, והשבוע הוא הציג כמה קמפיינים בולטים שהשפיעו על הציבור. בעוד שהזמרת אגם בוחבוט מככבת בקמפיין ארצי ומושקע של חברת המשקאות קוקה-קולה, בעירנו ובקריות נראה כי הפרסומת הבולטת ביותר השבוע היא של חברת הנדל"ן "בריטניה ישראל", שהשיקה פרויקטי מגורים חדשים באזור.
על פי דירוג הפרסומות הטובות של השבוע, הפרסומת החדשה של קוקה-קולה, בכיכובה של אגם בוחבוט, משכה את תשומת ליבם של רבים ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה. הקמפיין מציג סאונד מוזיקלי ייחודי שמורכב מרעשים אייקונים של המותג, ומטרתו לחבר את הקהל הצעיר לעולמות הסאונד והתוכן.
עם זאת, באזור חיפה והקריות, תשומת הלב הופנתה במיוחד לקמפיין של חברת "בריטניה ישראל. הקמפיין החדש, בכיכובם של כדורגלן העבר והפרשן אייל ברקוביץ' והשחקן ליאור רז, מקדם פרויקטי נדל"ן חדשים באזור הצפון. השניים שוחחו בפרסומת על חשיבות השקעות הנדל"ן בישראל ועל פרויקטים של החברה. אחד מהפרויקטים המדוברים הוא "קריית אתא צפון", המרחיב את פעילות החברה ביישובי הפריפריה ומהווה בשורה לתושבי הקריות והסביבה.
הקמפיין, עליו אחראי איש הפרסום טובי כוכב, ממחיש את המגמה הרווחת בעולם הנדל"ן, לפיה חברות מובילות רואות פוטנציאל גדול באזור חיפה והקריות ומרחיבות בו את פעילותן.














