המערכת החדשה מאפשרת תיאום וניהול תורים בכל שעה ומכל מכשיר, עם יכולות בינה מלאכותית (AI) לשיפור השירות למטופלים
המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה השיק היום (יום) מערכת צ'אט בוט חדשנית המיועדת להקל משמעותית על תהליך זימון וניהול התורים בבית החולים. המערכת החדשה מאפשרת למטופלים לתאם תורים למרפאות ולשירותים השונים בכל שעה ומכל מקום, תוך שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת.
פיתוח הצ'אט בוט נעשה במסגרת פרויקט "מסע המטופל" של הנהלת בית החולים, שנועד למפות ולשפר את פערי השירות הקיימים בתחומי התשתיות, השירות והמענה למאות אלפי הפניות המתקבלות מדי שנה במרכז הרפואי.
אגף מידע, מחשוב ותקשורת של רמב"ם הוביל את פיתוח המערכת, שמשלבת למעלה מ-60 "תסריטים חכמים" עבור מאות שירותים רפואיים. התסריטים פותחו בשיתוף פעולה עם מנהלי המחלקות, היחידות הרפואיות, צוותי האחיות והצוות האדמיניסטרטיבי של כל מחלקה. האינטגרציה למערכות בית החולים השונות מתבצעת באמצעות יכולות בינה מלאכותית (AI).
לאחר הזדהות מאובטחת, פשוטה ומהירה, יכולים המשתמשים לבצע מגוון פעולות:
- תיאום תור חדש למרפאות בית החולים בתאריך ובשעה המתאימים להם
- צפייה בתורים עתידיים
- שינוי או ביטול מועד קיים
- צפייה בתוצאות בדיקות ובהדמיות
- העלאת מסמכים רפואיים
- קבלת הנחיות מדויקות לקראת ההגעה לרמב"ם
"אנו גאים להוביל מהפכה בשירותי הבריאות," מסביר ניסים חיים, סגן מנהל רמב"ם. "שמנו לנו כמטרה לפעול בכל החזיתות האפשריות על מנת לשפר את חוויית המטופל – באמצעות כלים חדשניים ודיגיטליים דוגמת הצ'אט בוט החדש שהשקנו, ואנחנו מחויבים להמשיך ולהשתפר ולפתח כלים שונים בכדי להבטיח שירות מוביל, נגיש ויעיל לכל מטופל, מכל מקום ובכל זמן."
השימוש בצ'אט בוט פשוט ונגיש: המטופלים מוזמנים להיכנס לאתר רמב"ם (מהמחשב, הנייד או הטאבלט) ולחפש את האייקון הירוק בפינת המסך עם הכיתוב "זימון תורים". לאחר לחיצה על האייקון, יש להזין את שם המרפאה, הבעיה הרפואית או המחלקה הרלוונטית, והנציגה הדיגיטלית תנחה את המשתמש בתהליך עד לקבלת מועד לתור.
השירות כבר זמין לשימוש באתר רמב"ם בכתובת: https://www.rambam.org.il/appointments/
מחפש עורך דין? מגוון משרדי עורכי דין באזור לשירותך: