תושבת קרית אתא הגישה לאחרונה תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות נגד חברת בוקינג, בטענה שהווילה שהזמינה באי היווני לסבוס הייתה מוזנחת ומלוכלכת, בניגוד מוחלט לתיאור המפתה באתר – כך דווח במיינט. התובעת, שנתקעה באי בחודש יוני האחרון בשל המצב הביטחוני בישראל, דורשת פיצוי בסך 13,300 שקל עבור עוגמת הנפש והנזקים שנגרמו לה ולמשפחתה.
חופשה שהפכה לסיוט: פגרי מקקים ורהיטים מוכתמים
לפי כתב התביעה, הלקוחה הוותיקה של החברה הזמינה וילה שהוצגה כ"מרווחת, נקייה ונוחה", עם תמונות שיצרו "מצג שווא מהותי". עם הגעתה למקום, נחשפה התובעת למציאות עגומה: הווילה הייתה מזוהמת בלכלוך כבד, פגרי נמלים, מקקים ועכבישים. בנוסף, המטבח היה נגוע בנמלים, והריהוט היה בלוי, מוכתם ומדיף ריח רע.
על פי התביעה, הבעיות לא הסתיימו שם. לא נמצא שלט למזגן, ולכן לא ניתן היה להפעילו, וחשוב מכך, לא היה חיבור לאינטרנט כפי שהובטח. עבור התובעת, שנותקה מבני משפחתה בארץ בזמן מלחמה, מדובר היה בפרט מהותי וחיוני במיוחד.
התנהלות מול החברה והגשת התביעה: 13,300 שקל פיצוי
לאחר שהבינה את מצב הווילה, פנתה התובעת מיידית לבעלת הנכס, שהודתה כי יש בעיה עם הניקיון. במקביל, פנתה התובעת גם לאתר בוקינג במייל ובטלפון, וקיבלה הבטחה למציאת מקום חלופי והחזר כספי. אלא שלטענתה, אף אחת מההבטחות לא קוימה. המשפחה נאלצה לעזוב את הווילה ולחפש בכוחות עצמה מקום לינה חלופי בסוף שבוע עמוס, ולבסוף מצאה חדרים במחיר כפול מהווילה המקורית.
עם שובה לארץ, פנתה התובעת שוב לבוקינג בדרישה לפיצוי, אך נענתה כי בעלי הווילה מסרבים להחזיר את הכסף. התביעה עומדת על סך 13,300 שקל וכוללת הן את עלות השכרת הווילה המקורית והן פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה למשפחה. הדיווח מבית המשפט מציין כי טרם הוגש כתב הגנה מטעם חברת בוקינג.














