רשת טיב טעם מציינת השבוע שנתיים להקמת מועדון הלקוחות TivClub עם קמפיין פרסומי בהיקף של מיליון שקלים המציג חיקוי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. המועדון, המונה כ-650 אלף חברים, מציע לחגיגה מבצעי עומק משמעותיים.
החברים במועדון יוכלו ליהנות מהנחות של 50% על מאות מוצרים, בנוסף להטבה הקבועה של 3% קאשבק על כל רכישה. הקמפיין משלב את הדמות הבינלאומית המוכרת של טראמפ עם משפטים אייקוניים כמו "It's a beautiful club, gotta' love Tiv-Taam" ו-"Gotta' tell my friend Ilan".
אביבית לוי נעים, מנהלת השיווק והמכירות ברשת, מסבירה: "יומולדת המועדון הפכה למסורת אצלנו והיא חלק בלתי נפרד מתוכנית הנאמנות ללקוחות. המועדון מציין שנתיים להיווסדו ומונה כ-650 אלף חברים. כחלק מהחגיגה, אנו מציעים מבצעי עומק של 50% הנחה על מאות פריטים לצד צבירת 3% קאשבק בכל קנייה – גם בסניפים וגם באתר האונליין."
היא מוסיפה כי המבצע מהווה הזדמנות מצוינת ללקוחות קיימים וחדשים להכיר את הרשת המציעה מגוון קולינרי ייחודי וחווית קנייה בינלאומית. ההצטרפות למועדון חינמית בכל הסניפים ובאונליין, והרשת פועלת כל ימות השבוע עם אפשרות משלוחים בשבת ובחגים.
המבצעים יתקיימו בכל 47 סניפי הרשת ובאתר האונליין מ-16 ביוני עד 27 ביולי, בשני סבבים: הראשון מ-16 ביוני עד 6 ביולי, והשני מ-7 ביולי עד 27 ביולי.
דוגמאות למוצרים במחירי המבצע (בסבב הראשון): חטיפי חלבון פראוד 50 גרם ב-8.25 שקלים ליחידה, גבינת גאודה/מוצרלה וקשקבל נעם 200 גרם ב-13.95 שקלים, גמדים מארז שמינייה שטראוס 800 גרם ב-12.65 שקלים, כרובית סנפרוסט 800 גרם ב-14.95 שקלים, רביעייה שוופס סודה 250 מ"ל ב-9.85 שקלים, ספריי הגנה שקוף סקינגארד 30spf 300 מ"ל ב-25.95 שקלים ועוד.
הקמפיין מופץ על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בערוצי הטלוויזיה 12 ו-13, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובמגזר הרוסי.