נציגי הנהלות המרחבים של מכבי שירותי בריאות מבקרים את חברי הקופה שפונו מבתיהם ומתארחים בבתי מלון, במטרה לוודא רציפות טיפולית ולהנגיש עבורם שירותים רפואיים, תמיכה נפשית וסיוע אדמיניסטרטיבי
במסגרת הביקורים, מחולקים פרטי קשר ישירים לקבלת שירות, נבחנים צרכים רפואיים פרטניים, ומבוצעת התאמה של מענים מקצועיים בהתאם למצב. "חשוב לנו לוודא שלכל חבר יש כתובת ברורה לפנות אליה גם בשעת חירום", אומרת איריס שוברט, נציגת הנהלת המרחב של מכבי שירותי בריאות בחיפה.
בתוך כך, מכבי שירותי בריאות מנגישה שירות דיגיטלי ייעודי עבור חברות וחברי מכבי שפונו מבתיהם, המאפשר להם לצפות בקלות ובמהירות בכל שירותי הבריאות הרלוונטיים בסביבת המלון. השירות כולל מידע על מוקדים רפואיים, רופאים זמינים, בתי מרקחת, שירותים דיגיטליים והפניות.
הגישה לשירות פשוטה ונגישה – דרך סריקת קוד QR במלונות אירוח, שליחת קישור אישי ממוקדי מכבי או דרך האפליקציה – והוא מותאם אוטומטית לפי מיקום. זאת, כחלק ממעטפת המענה למפונים, הכוללת גם מוקד טלפוני ייעודי שהקימה מכבי, המספק ליווי צמוד, מענה אישי, חידוש מרשמים, תיאום תורים וסיוע טיפולי ועוד.
אלון אלפרוביץ, ראש מחוז צפון, מכבי שירותי בריאות: "במקביל להמשך מתן השירותים הרפואיים, אנו פועלים במיקוד לטובת חברי מכבי שפונו מבתיהם. לאחר מיפוי צרכים ראשוני, יצרנו קשר עם החברים שפונו במסגרת מבצע 'עם כלביא' ודואגים להם למענה רחב – מצעצועים לילדים, בגדים ומוצרי היגיינה ועד נוכחות יומיומית של נציגינו בבתי המלון, בשיח קרוב עם המשפחות. נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע להם לשמור על שגרה בצל המורכבות".














