המותג הבינלאומי מציע הנחות משולבות של עד 50% בעקבות סגירת מרכזי הקניות לפי הנחיות פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף לסגירת קניונים ומרכזי מסחר הביאו את תעשיית הקמעונאות הישראלית לפתח אתגר תפעולי מורכב, כאשר מותגים בינלאומיים נאלצים להתאים את אסטרטגיית המכירות שלהם למציאות החדשה.
במסגרת התמודדות עם המגבלות החדשות, המותג הבינלאומי "ניין ווסט" הודיע על מעבר מיידי לתוכנית מכירות דיגיטלית מיוחדת. החברה הכריזה על השקת מבצע זמני באתר המקוון שלה, המיועד לאפשר המשכיות עסקית למרות הסגירה הפיזית של נקודות המכירה.
התוכנית החדשה מציעה הנחה בסיסית של 35% על כלל קולקציית אביב-קיץ 2025. עם זאת, החברה הוסיפה מנגנון הנחה מדורג שמעניק הטבה נוספת של 15% ללקוחות הרוכשים שני פריטים או יותר בעסקה אחת.
מבחינת היקף המוצרים, המבצע חל על מגוון נרחב של פריטי אופנה ואקססוריז, הכולל תיקים ומגוון סוגי נעליים: סנדלים, כפכפים, נעלי בובה, מוקסינים וסניקרס, בין השאר.
המיזם הדיגיטלי מוגבל בזמן ויתקיים בין התאריכים 18-21 ביוני 2025, כאשר החברה מדגישה כי המבצע יסתיים גם במקרה של אזילת המלאי לפני המועד המתוכנן. הפלטפורמה הבלעדית לביצוע העסקאות היא האתר הרשמי של ניין ווסט, ללא אפשרות רכישה דרך ערוצים פיזיים.