תקציב הפרסום של סלאח דבאח ובניו עובר ל"פסגות"

תקציב הפרסום של סלאח דבאח ובניו עובר ל"פסגות"

תקציב עם בשר: משרד הפרסום "פסגות" מקרית מוצקין, בבעלותו של אבנר מכטינגר, זכה בתקציב הפרסום של קבוצת סלאח דבאח ובניו, בעלי מפעלי הבשר מהגדולים בישראל ורשת סופרמרקטים והמסעדות "אנגוס" בצפון.

לקריות באינטרנט נודע כי מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בצפון. את הקמפיין תוביל כפרזנטורית לימור מור, דוגמנית בעברה וכיום עובדת במשרד פסגות.

אבנר מכטינגר, מנכ"ל ובעלי משרד הפרסום "פסגות": "אנו שמחים על קבלת תקציב הפרסום החדש וזהו כבוד גדול עבורינו, זו הכרה ביכולות משרד הפרסום פסגות ומקצוענותו, אנו מודים לגוף מכובד וגדול כמו סלאח דבאח ובניו על בחירתנו כשותף אסטרטגי עסקי שילווה את הפעילות בחשיבה יצירתית וחדשנית. אין לי ספק שכל מי שיחשף לרשת הסופרמרקטים של הקבוצה יזכה בחוויה ומחירים מטריפים".

בין אלפי המבקרים בדאבח דיר אל אסד נתפס גם אריה חביב, שוער נבחרת ישראל לשעבר.

אבנר מכטינגר – מנכ"ל משרד הפרסום פסגות, אריה חביב – שוער נבחרת ישראל לשעבר וזכריה שיח חסן, מנהל הפרסום של דבאח

מוזמנים להגיב ברשתות שלנו

או כאן אך שמרו על שיח ענייני ומכבד

14 תגובות
החדשות
הישנות האהובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

תפריט נגישות

Scroll to Top