בשיתוף חוצות המפרץ
סניף חיפה של רשת מילגה, המותג הישראלי לפתרונות ישיבה וריהוט משלים, פותח מחדש את שעריו לאחר תקופה של שיפוץ והתחדשות. הפתיחה המחודשת מציעה ללקוחות חלל תצוגה מעוצב ומגוון מוצרים חדש, במטרה להעניק חוויית קנייה משודרגת המתמקדת בנוחות ועיצוב. המהלך משקף את מאמצי הרשת להתאים עצמה לצרכים המשתנים של הבית הישראלי, במיוחד בתקופה שבה הבית הפך לעוגן מרכזי.
בקצרה:
- האירוע: סניף מילגה בחיפה נפתח מחדש לאחר שיפוץ.
- המותג: מילגה – מותג ישראלי מוביל לפופים, פתרונות ישיבה וטקסטיל.
- היצע: חלל תצוגה מחודש ומגוון מוצרים עדכני.
- ייצור: המוצרים מיוצרים בישראל, במפעל החברה שבאור עקיבא.
- הנהלה מקומית: הדר דבורה כהן מנהלת את הסניף בחיפה.
לאחר תקופה של שיפוץ והתחדשות, סניף המרכז לעיצוב הבית חוצות המפרץ של רשת מילגה, המזוהה עם פופים, פתרונות ישיבה וריהוט משלים, מזמין את הציבור הרחב לחוויית קנייה מחודשת. הרשת, הפועלת למעלה מ-30 שנה, נחשבת למותג מוביל בישראל בתחומה, ומציעה מוצרים המיוצרים בישראל, במפעל החברה שבאור עקיבא. הפתיחה המחודשת בחיפה, המהווה אחד מחמישה סניפים בפריסה ארצית, נועדה לחזק את מעמדה של מילגה בשוק המקומי ולספק מענה עדכני ללקוחות.





מילגה ביססה את מעמדה לאורך השנים כרשת המזוהה עם נוחות, איכות ורכות בעיצוב ישראלי. המותג פונה לקהל רחב, הכולל לקוחות פרטיים, מעצבי פנים, אדריכלים, וכן מוסדות וארגונים ציבוריים. הצורך בשיפוץ והתחדשות של הסניף בחיפה משקף את המגמה הרחבה יותר בשוק הריהוט, הדורשת התאמה מתמדת לשינויים בטעמים העיצוביים ובהרגלי השימוש בבית. בעידן הנוכחי, שבו הבית הפך לעוגן של ביטחון ורוגע, עולה חשיבותם של פתרונות ישיבה ונוחות המותאמים לצרכים אלו.
היצע מחודש וגישה שירותית
הסניף המחודש בחיפה מציע מגוון רחב של מוצרים, ביניהם פופים מבדים נמתחים או פרוותיים, כורסאות רביצה מפנקות מבדים כמו קורדרוי וג'ינס, מערכות ישיבה מודולריות בהתאמה אישית, ומוצרי ישיבה איכותיים לגינה, למרפסת ולבריכה. בנוסף, ניתן למצוא בסניף כריות הנקה, מצעים ופתרונות ישיבה בעיצוב עכשווי לכל חלל בבית – מהסלון ופינות המשפחה ועד חדרי הילדים. כל מוצר, על פי הצהרת החברה, נולד מתוך מחשבה על נוחות יומיומית, שימושיות וסטייל עדכני.
הדר דבורה כהן, מנהלת סניף חיפה, מנחה את הצוות המקומי בגישה המדגישה הקשבה, ייעוץ אישי ומקצועיות. לקוחות הסניף, על פי תגובות כלליות, מציינים כי הליווי האישי מסייע להם במציאת הפתרון המדויק לצרכיהם. "עבורי, כל לקוח הוא קודם כל בן אדם", מספרת הדר. "אני שואלת מה חשוב לו, מה הוא מחפש, מה הצורך שלו, ורק אז בוחרת יחד איתו את המוצר שמתאים בדיוק בשבילו. זה לא עוד פוף – זו חוויית ישיבה חדשה".
הפתיחה המחודשת של הסניף כוללת גם מבצעים מיוחדים, כגון מבצע 1+1 על כל המצעים, הנחות על כורסאות רביצה, והטבות לקראת החזרה ללימודים. צעדים אלו נועדו למשוך קהל רחב ולעודד רכישה, במיוחד בתקופת הקיץ.
השיפוץ וההשקעה בסניף חיפה משקפים את נחישותה של מילגה לשמור על רלוונטיות בשוק תחרותי, ולהמשיך לספק פתרונות עיצוב ונוחות לבית הישראלי. ההתמקדות בחוויית הקנייה ובשירות אישי מעידה על הבנה של צרכי הצרכן המודרני, המחפש לא רק מוצר, אלא גם ליווי והתאמה אישית.
פתיחתו המחודשת של סניף מילגה בחיפה מהווה נקודת ציון עבור הרשת ועבור צרכני הריהוט באזור. היכולת לשלב בין עיצוב עכשווי, נוחות וגישה אישית, תוך שמירה על רלוונטיות בשוק דינמי, תהווה מבחן משמעותי להמשך דרכה של הרשת במטרופולין חיפה והקריות.














