קרוסלת עסקים מינימליסטית

"מה עושים עם כל הבינה הזו?": סמסונג מציעה הדרכות AI פתוחות לציבור בגרנד קניון בחיפה ובקריון

עופר גרנד קניון חיפה צילום אסף לוי
עופר גרנד קניון חיפה צילום אסף לוי

על רקע העניין הגובר בטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) והבלבול הרב בנוגע לשימושים שלה, חברת סמסונג יוצאת ביוזמה חדשה: סדרת הדרכות אישיות פתוחות לקהל הרחב. המהלך נועד להנגיש את יכולות ה-AI לציבור ולאפשר לתושבי חיפה והקריות להכיר את הכלים החכמים הזמינים במכשירי הדור החדש של סמסונג.

ההדרכות יתקיימו עד תחילת ספטמבר בשישה סניפי SAMSUNG ברחבי הארץ, ביניהם הגראנד קניון בחיפה והקריון. בכל אחד מהסניפים יעמוד מומחה AI שידגים ויסביר כיצד להשתמש בטכנולוגיות הקיימות במכשירים, כגון תרגום סימולטני, עריכת תמונות ג'נרטיבית, חיפוש ויזואלי מתוך מסך ויכולות סיכום וכתיבה. דגש מיוחד יושם על Gemini Live, ממשק אינטראקטיבי הפועל בעברית ומאפשר שיחה טבעית עם הבינה המלאכותית.

ההדרכות פתוחות לקהל הרחב, ללא צורך בתיאום תור מראש, משעות הפתיחה של הסניף ועד השעה 18:00. בנוסף להדרכות על כלי ה-AI, יוכלו המבקרים להיעזר בנציגים גם לצורך העברת תכנים בין מכשירים באמצעות Smart Switch, כולל ממכשירים של יצרנים אחרים.

יוזמת ההדרכות מגיעה לאחר השקת מכשירי Galaxy S24, Galaxy Z Flip 7 ו-Galaxy Z Fold 7, שבהם שילבה סמסונג באופן מובנה את יכולות ה-Galaxy AI. תכונות שבעבר דרשו אפליקציות ייעודיות זמינות כיום בלחיצה אחת, פועלות בעברית ומסייעות בפעולות יומיומיות בפשטות.

כרטיסים במדד שצפו בהם לאחרונה

תפריט נגישות