קרוסלת עסקים מינימליסטית

"תחנת הבית שלך": רשת TEN בקמפיין ענק של 2.5 מיליון ש"ח עם אסטרטגיה חדשה הממוקדת בצרכן


חברת הדלק והקמעונאות TEN משיקה תחנות חדשות ויוצאת בקמפיין ארצי רחב היקף, המדגיש את חווית התדלוק והקנייה המוכרת והמשתלמת, תוך התמקדות בצרכן הישראלי ובצרכיו היומיומיים.


רשת מתחמי הדלק והקמעונאות Ten יוצאת במהלך שיווקי משמעותי, הכולל השקת תחנות דלק וחנויות נוחות חדשות, לצד קמפיין ארצי רחב היקף הנאמד בשווי של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין, שעלה בחודש מאי, משלב שילוט חוצות, פרסומות ברדיו ופעילות דיגיטלית נרחבת, והוא מתנהל תחת הסלוגן הממוקד והחם "תחנת הבית שלך".

מהלך זה מגיע על רקע פתיחת המתחם ה-72 של החברה בקצרין, ומהווה חלק מאסטרטגיה חדשה המבוססת על תובנות שהתקבלו מאלפי לקוחותיה. תובנות אלו מצביעות על העדפה ברורה של צרכנים לתדלק באופן קבוע בתחנה מוכרת וקבועה, המעניקה תחושת נוחות וביטחון.

אסטרטגיה פרו-צרכנית לחווית תדלוק משופרת:

הקמפיין החדש, "תחנת הבית שלך", נועד להנגיש לכל נהג את מיקומי התחנות הקרובות אליו ואת מגוון השירותים המוצעים בהן. מעבר לכך, לקוחות מועדון TEN ומשתמשי האפליקציה של הרשת נהנים מהטבות ייחודיות הכוללות מחירי דלק נגישים ומשתלמים, לצד מבצעים אטרקטיביים בחנויות הנוחות.

האסטרטגיה הפרו-צרכנית, אותה מובילים אלי בן לולו, מנכ"ל החברה, לצד שי דגן, סמנכ"ל קמעונאות, סחר ושיווק, ובהובלת היועצת האסטרטגית איילת תורן דובר, שמה דגש על שיפור חווית התדלוק והקנייה בחנות הנוחות. המטרה היא להפוך חוויה זו לנוחה, אטרקטיבית ומהירה יותר עבור הצרכן הישראלי העסוק.

במסגרת האסטרטגיה החדשה, TEN מבקשת לבדל את עצמה לא רק כרשת תחנות דלק משתלמת, אלא גם כרשת המספקת חווית תדלוק ורכישה נעימה ומהירה. הבידול מתמקד ביכולת להציע שירות מהיר, לצד קפה איכותי וקנייה משתלמת וזריזה. כך, הרשת משנה את תפיסתה מ"סתם" תחנת דלק למקום המציע "עצירה לנשמה ולדרך" – צורך חיוני לנהגים בנוף היומיומי העמוס.

"חווית לקוח, תדלוק מהיר במחיר משתלם":

אלי בן לולו, מנכ"ל Ten, מוסר כי "Ten רואה לנגד עיניה את הצרכן הישראלי, צרכן שחשובה לו חוויית הלקוח, שרוצה תדלוק מהיר במחיר משתלם במקום שהוא מכיר ויודע להתנהל בו בקלות. אצלנו הצרכן יכול לקבל קפה איכותי ומאפה טרי עם תדלוק מהיר וחיוך. אני גאה בעובדי Ten, האכפתיים, המסורים, שרואים ב-Ten בית ומאפשרים ללקוחות להרגיש רגע של התרעננות כשהם נכנסים לתחנה ולחנות הנוחות". דבריו מבטאים את הדגש על השירות האישי והאווירה המזמינה שמבקשת הרשת להעניק ללקוחותיה.

כדי לחזק את הקשר עם לקוחותיה הקבועים ולהעניק להם ערך נוסף, הכריזה Ten על יום שני כיום "טן בשני לנשמה ולדרך". ביום זה, לקוחות מועדון וחברי האפליקציה של הרשת נהנים ממחיר הדלק המשתלם ביותר וממגוון הטבות בחנות הנוחות. יוזמה זו נובעת מתוך הבנה שדלק הוא מצרך בסיסי, ובאמצעותה הרשת שואפת לסייע לצרכן הישראלי להפחית את ההוצאות הבסיסיות של משק הבית.

אודות הרשת:

רשת מתחמי הדלק והקמעונאות Ten הינה חברה בת של קרן השקעות מובילה. לרשת 72 מתחמים בפריסה ארצית, הכוללים 35 חנויות נוחות ו-12 אקספרסים. החברה מספקת גם שירותי תדלוק בשטח באמצעות חברת בת ייעודית. בימים אלו, לאחר פתיחת המתחם בקצרין, החברה מתכננת לפתוח בקרוב מתחם חדש נוסף על כביש 90, באזור פונדק "כושי רימון", מה שמעיד על המשך מגמת התרחבותה וביסוס מעמדה בשוק הישראלי.

כרטיסים במדד שצפו בהם לאחרונה

תפריט נגישות