clalit-smile

כללית סמייל קריון, קרית ביאליק

מרפאת שיניים בקרית ביאליק

אודות כללית סמייל קריון, קרית ביאליק

מרפאת שיניים בקרית ביאליק

דף מידע בשירות הציבור אודות כללית סמייל קריון, קרית ביאליק:
לידיעתכם, כאן תוכלו למצוא ביקורות, המלצות וכתבות על מרפאת שיניים בקרית ביאליק במסגרת סיקור עיתונאי בעריכת הגולשים וכתבי חדשות חיפה והקריות – למידע רשמי מטעם מושא הסיקור בעמוד זה יש לפנות לנכסיו הדיגיטליים הרשמיים, שכן עמוד זה הוקם על ידי הציבור ולמען הציבור ולא מנוהל ע"י מושא הסיקור או מי מטעמו.
מחפשים ? כאן תוכלו למצוא פרטים, המלצות, מפה לדרכי הגעה, חוות דעת ועוד אודות מרפאת כללית סמייל בקרית ביאליק, קרית ביאליק.

⏰ שעות פתיחה מעודכנות: יום ראשון: 08:00-20:00, יום שני: 07:10-21:10, יום שלישי: 08:00-20:00, יום רביעי: 08:00-20:00, יום חמישי: 08:00-20:00, יום שישי: 08:00-13:00, יום שבת: סגור

🎯 חניה נגישה, כניסה נגישה, שירותים נגישים.

סקירת כתבי חדשות חיפה והקריות:

המרפאה ממוקמת בלב אזור מסחרי ותחבורתי מרכזי, בכתובת רחוב המייסדים 7, מגדלי הקריון בניין מס' 2, קרית ביאליק. מיקום זה מעניק יתרון אסטרטגי משמעותי, המבטיח גישה נוחה למטופלים המגיעים בתחבורה ציבורית ופרטית כאחד. פרטי ההתקשרות כוללים מספר טלפון (04-8748400) ופקס (04-8748410), המאפשרים יצירת קשר ישיר.

בהיבט הנגישות, המרפאה מצהירה על עצמה כ"מרפאה נגישה" עם "כניסה נגישה". עם זאת, נתון ספציפי שראוי לציון הוא שהשירותים נמצאים מחוץ למבנה המרפאה, פרט קטן אך חשוב שעשוי להשפיע על הנוחות היומיומית של המטופלים.

שעות פעילות וקביעת תורים

שעות הפעילות של המרפאה הרגילה הן רחבות ומאפשרות גמישות רבה: ימי ראשון עד חמישי, 08:00 עד 20:00, וביום שישי, 08:00 עד 13:00. בנוסף לשעות אלו, קיים מוקד רפואת שיניים דחופה הפועל בשעות נפרדות ומרחיבות: ימי ראשון עד חמישי, 20:00 עד 23:00, ובימי שישי ושבת, 16:00 עד 23:00. קיומו של מוקד חירום ייעודי הוא יתרון בולט, המבטיח מענה גם מחוץ לשעות הפעילות הסטנדרטיות.

עם זאת, קיימת קורלציה אפשרית בין שירות זה לבין התלונות החוזרות על זמני המתנה ארוכים. המרפאה משרתת גם מטופלים שנקבע להם תור מראש וגם מטופלי חירום, אשר לעיתים קרובות דורשים טיפול ארוך ובלתי צפוי. הכנסת מטופלי חירום ללא הפעלת שיקול דעת מספק עלולה לגרום לעיכובים ניכרים עבור מטופלים עם תור מתואם , וכך נוצר פער בין הזמינות הרחבה של השירות לבין חוויית השירות בפועל. קביעת תור עצמה מתאפשרת במגוון ערוצים, לרבות דרך אפליקציית "כללית און-ליין" והמוקד הטלפוני.

היצע הטיפולים המקיף

המרפאה מציעה מגוון נרחב של טיפולים דנטליים, החל מרפואת שיניים כללית וכלה בטיפולים מורכבים ומתקדמים. בין הטיפולים המוצעים נמנים:

יישור שיניים (כולל קשתיות שקופות)
ניתוחי חניכיים ושתלים
סתימות, עקירות וכתרים
טיפולי שיניים לילדים (סתימה וכתר טרומי)
טיפולים אסתטיים מתקדמים: ציפויי שיניים, הבהרת שיניים, והזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית.
היצע טיפולים זה מצביע על כך שהמרפאה אינה מסתפקת במתן שירותי קופת חולים בסיסיים, אלא פועלת כמרכז רב-תחומי המציע פתרונות מתקדמים, כולל בתחום האסתטיקה. גישה זו ממצבת את המרפאה כמתחרה ישירה במרפאות פרטיות ומעניקה למטופלים את היתרון של "One-stop-shop" – כל הטיפולים במקום אחד.

הצוות הרפואי והאדמיניסטרטיבי

צוות המומחים

המרפאה מתאפיינת בצוות רפואי גדול ומגוון הכולל רופאי שיניים כלליים לצד מומחים מובילים בתחומם. בראש המרפאה עומד ד"ר באדר עבד אלחלים, המשמש גם כמומחה לשיקום הפה. בנוסף, הצוות כולל:

מומחים לכירורגיית פה ולסת: ד"ר גולן חיים כהן וד"ר קותיבה אלקיש.
מומחה לפריודונטיה: ד"ר לויה יוסף אהרון.
מומחים לאנדודונטיה: ד"ר תמר בלזר גרצוולף וד"ר פטריק גובראן.
מומחה לרפואת הפה: ד"ר עוזי שפונט.
ריבוי המומחים, במיוחד בתחומי הכירורגיה והאנדודונטיה, הוא נכס משמעותי. הוא מאפשר למרפאה לטפל במקרים מורכבים וניתוחיים בתוך כותליה, מבלי להפנות מטופלים לגורמים חיצוניים, וכך מקצר תהליכים ומקל על המטופל.

פרופילי מומחים ובעיות אדמיניסטרטיביות

חוות דעת המטופלים מחזקות את המקצועיות הגבוהה של הצוות הרפואי. ד"ר באדר עבד אלחלים, למשל, זוכה לשבחים על "מקצועיות רבה", "עמידה בלו"ז" ו"יחס אישי ומקצועי". ד"ר פטריק גובראן, המומחה לאנדודונטיה, מתואר כרופא "מושלם", "עדין" ו"רגיש", בעל יכולת להפיג פחד ממטופלים.

עם זאת, קיימת סתירה מובהקת בפרטי הצוות האדמיניסטרטיבי. בעוד שמקורות מסוימים מזהים את בנאו אסתר כמנהלת האדמיניסטרטיבית , אחרים מציינים את פנינה חמו או את ד"ר לירון מלצר בתפקיד זה. חוסר עקביות זה עשוי להצביע על תחלופה תכופה של כוח אדם ניהולי או על בעיות מבניות בניהול. אי-הסדר זה מחזק באופן ישיר את התלונות הנפוצות על כשלים אדמיניסטרטיביים, המטופלים אינם חווים ניהול יציב, מה שמתבטא בזמני המתנה ובהיעדר שירות יעיל.

חווית המטופל ומוניטין ציבורי

ניתוח חוות דעת על מרפאת קריון

הדירוג הכללי של המרפאה בקרב הציבור הוא נמוך יחסית, עם ציון של 5.3 מתוך 10 ב-Easy ודירוג כללי של 2.5 מתוך 5 באתר דפי זהב. ניתוח חוות הדעת חושף פער עקבי בין מקצועיות הרופאים לבין חוויית השירות הכללית. התלונות העיקריות מתמקדות בזמני המתנה ארוכים, המגיעים לעיתים לשעה ומעלה מעבר למועד התור , ובתפקוד לקוי של הצוות המשרדי המתואר כ"גרוע" ו"חסר כבוד".

ביקורות חיוביות, לעומת זאת, משבחות את "הרופאים הטובים" ואת ה"שיננית הנהדרת". ניגוד זה מרמז על בעיה מערכתית ולא קלינית. נראה כי המודל העסקי של המרפאה, המבוסס על מתן מחירים אטרקטיביים למבוטחים, יוצר עומס רב של מטופלים שצוות המשרד אינו מותאם להתמודד איתו. עומס זה מתבטא באופן ישיר בעיכובים ובתחושת זלזול בזמנו של המטופל.

ניתוח השוואתי למרפאת כללית סמייל קריית אתא

הבעיות שהתגלו במרפאת קריון אינן ייחודיות לה. בחינת חוות דעת על מרפאת כללית סמייל בקריית אתא חושפת דפוס תלונות זהה: "חוסר שירותיות של המשרד", "זלזול בלקוחות", ו"הזזת זמני התור ללא יידוע". חוזריות התלונות על כשלים אדמיניסטרטיביים בשני סניפים שונים של הרשת מעידה כי מדובר בבעיה ארגונית רחבה, ולא בתקלה מקומית של סניף מסוים. זהו ממצא קריטי עבור מטופלים, שכן הוא רומז כי חוויית השירות הבעייתית עשויה להיות מאפיין מובנה במודל התפעול של רשת כללית סמייל.

ניתוח כלכלי והסדרי ביטוח

הטבות והנחות למבוטחי כללית

מרפאת כללית סמייל מציעה יתרונות כלכליים משמעותיים למבוטחי קופת החולים, ומשמשת ככלי מרכזי בתוכניות הביטוח המשלים.

כללית מושלם: בדיקה בסיסית וטיפול שיננית ראשון ניתנים בהשתתפות עצמית נמוכה.

כללית מושלם פלטינום: מבוטחי תוכנית זו נהנים מהנחות עמוקות במיוחד. טיפולים משמרים (סתימות, טיפולי שורש) ניתנים במחיר של 34 ש"ח בלבד. טיפולי יישור שיניים לילדים ניתנים בהנחה של עד 60%, ולמבוגרים עד 50%. כמו כן, טיפולים מורכבים זוכים להנחה של 50%.
ילדים עד גיל 18: זכאים למרבית טיפולי השיניים בחינם או בהשתתפות עצמית מינימלית של 28.55 ש"ח בלבד לטיפול.

מבנה ההנחות הדיפרנציאלי מהווה מודל עסקי ברור, המעודד הצטרפות לביטוחים המקיפים יותר. המחירים הנמוכים עבור טיפולים בסיסיים ומשמרים משמשים כ"פיתיון", בעוד שההנחות על טיפולים מורכבים נועדו למשוך את המטופלים להשקיע בבריאות הפה לטווח הארוך דרך הביטוח המשלים.

השוואת עלויות טיפולים

טבלה 1 מציגה השוואה כמותית בין מחירי טיפולים מרכזיים במרפאות כללית סמייל (עבור מבוטחי פלטינום) לבין מחירי השוק במרפאות פרטיות, וממחישה את היתרון הכלכלי העצום למטופל הזכאי.

סיכום ממצאים והמלצות

סיכום חוזקות וחולשות

המרפאה בקריון פועלת תחת מודל שירות כפול:

חוזקות: המרפאה מצוידת בצוות רפואי איכותי ומגוון, הכולל מומחים בתחומים כמו שיקום הפה, כירורגיית פה ולסת ואנדודונטיה. מומחים אלה זוכים לשבחים רבים בחוות הדעת, מה שמאשש את היכולת הקלינית הגבוהה של המרפאה. היתרון הגדול ביותר עבור המטופל הוא בהיבט הפיננסי, במיוחד עבור מבוטחי כללית פלטינום, אשר נהנים ממחירים מסובסדים באופן ניכר לטיפולים משמרים ומורכבים.
חולשות: נקודת התורפה העיקרית היא היבטי הניהול והשירות האדמיניסטרטיבי. חוות הדעת מצביעות על תופעה חוזרת של זמני המתנה ארוכים, ניהול תורים לקוי וחוסר תקשורת מצד צוות המשרד. נראה כי החולשות הללו נובעות ממודל תפעול המיועד לטפל בנפח גדול של מטופלים, כאשר הצוות האדמיניסטרטיבי אינו מצליח לעמוד בעומס בצורה יעילה.

המלצות למטופל הפוטנציאלי

לנוכח הממצאים, יש לגבש אסטרטגיה הממקסמת את יתרונות המרפאה תוך צמצום חסרונותיה.

לטיפולים מורכבים: אם הטיפול הנדרש הוא מורכב (כמו שתלים או שיקום פה מלא) והמטופל הוא בעל ביטוח "כללית פלטינום", המרפאה מהווה אופציה כלכלית כמעט בלתי ניתנת לערעור. במקרים אלה, מומלץ לתאם ציפיות בנוגע לזמני ההמתנה ולהתמקד בקבלת הטיפול מהמומחים הייעודיים שזכו לשבחים.

לטיפולים פשוטים: עבור טיפולים קלים ומהירים, יש לנהל ציפיות גבוהות לגבי רמת השירות והיעילות האדמיניסטרטיבית. מומלץ לוודא את זמינות המרפאה טלפונית לפני ההגעה, כדי למנוע ביקורים מיותרים והמתנה ממושכת.

טיפ אסטרטגי: במידת האפשר, יש לנסות ולברר האם הטיפול יכול להתבצע על ידי אחד המומחים ששמם נקשר בחוות דעת חיוביות. התמקדות באנשי המקצוע האיכותיים היא הדרך הטובה ביותר להבטיח טיפול קליני מיטבי, גם אם היבטי השירות אינם מושלמים.
המרפאה מציעה "התמחות קלינית במחיר סביר" על חשבון "חוויית לקוח". ההחלטה הסופית תלויה במידה רבה בשיקוליו האישיים של המטופל וביכולתו לקבל את הפער בין שני היבטים אלה.

רח' המייסדים 7, קרית ביאליק

איך מגיעים לכללית סמייל קריון, קרית ביאליק

שעות הפעילות

של כללית סמייל קריון, קרית ביאליק

סגור
שעות פתיחה היום: 08:00 - 20:00
  • יום שני

    08:00 - 20:00

  • יום שלישי

    08:00 - 20:00

  • יום רביעי

    08:00 - 20:00

  • יום חמישי

    08:00 - 20:00

  • יום שישי

    08:00 - 13:00

  • יום שבת

    לא

  • יום ראשון

    08:00 - 20:00

  • 04/12/2025 20:16 זמן מקומי

כתבות ומידע

ביקורות והמלצות

חוות דעת של לקוחות כללית סמייל קריון, קרית ביאליק

🌟

היו הראשונים לכתוב ביקורת!

מרפאת שיניים בקרית ביאליק
טלפון: 04-8704-8400
אולי יעניין אותך גם

אנשים שחיפשו את כללית סמייל קריון, קרית ביאליק התעניינו גם

[custom_breadcrumbs]

תפריט נגישות