maccabident

מרפאת מכבידנט חורב חיפה

★★☆☆☆ 2.0 (107)

מרפאת שיניים בחיפה

אודות מרפאת מכבידנט חורב חיפה

מרפאת שיניים בחיפה

דף מידע בשירות הציבור אודות מרפאת מכבידנט חורב חיפה:
לידיעתכם, כאן תוכלו למצוא ביקורות, המלצות וכתבות על מרפאת שיניים בחיפה במסגרת סיקור עיתונאי בעריכת הגולשים וכתבי חדשות חיפה והקריות – למידע רשמי מטעם מושא הסיקור בעמוד זה יש לפנות לנכסיו הדיגיטליים הרשמיים, שכן עמוד זה הוקם על ידי הציבור ולמען הציבור ולא מנוהל ע"י מושא הסיקור או מי מטעמו.
מחפשים מרפאת שיניים? כאן תוכלו למצוא פרטים, המלצות, מפה לדרכי הגעה, חוות דעת ועוד אודות מכבידנט חורב חיפה, חיפה.

⏰ שעות פתיחה מעודכנות: יום ראשון: 08:00-20:00, יום שני: 08:00-20:00, יום שלישי: 08:00-20:00, יום רביעי: 07:30-20:00, יום חמישי: 08:00-20:00, יום שישי: 08:00-13:00, יום שבת: סגור

🎯 חניה נגישה, כניסה נגישה, שירותים נגישים.

סקירת כתבי חדשות חיפה והקריות, 16.8.2025:

מרפאת מכבידנט חיפה – מרכז חורב ממוקמת בכתובת חורב 15, חיפה, בתוך "מרכז חורב G". מיקומה המרכזי מאפשר גישה נוחה למטופלים רבים בעיר ובאזור. המרפאה פועלת כחלק אינטגרלי מרשת מרפאות השיניים של מכבידנט, ומכאן שהתקשורת איתה מתבצעת בעיקר דרך המוקד הטלפוני הארצי של הרשת. מספר הטלפון המרכזי והרשמי לתיאום תורים ולבירורים הוא *6300. קיימת גם התייחסות למספר טלפון נוסף, 04-8548863, אשר מקושר למרפאת חיפה באופן ישיר. עם זאת, מרבית המידע הזמין מכוון את המטופלים להשתמש בכוכבית המרכזית *6300 לצורך תיאום, מידע וחירום.

שעות פעילות

שעות הפעילות הרגילות של מרפאת מכבידנט חורב מפורטות באופן ברור במספר מקורות. המרפאה פועלת בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:00 עד 20:00, ובימי שישי מהשעה 08:00 עד 13:00.

לצד שעות הפעילות הרגילות, קיימים שירותי עזרה ראשונה. בניתוח מעמיק של המידע עולה כי יש להבדיל בין שעות פעילות רגילות של המרפאה לבין זמינותה למקרי חירום דחופים. בעוד שעות הפעילות הקבועות נשארות זהות, פרטי שירותי החירום מורכבים יותר. במקרים דחופים, המטופל נדרש לתאם תור מראש דרך המוקד הטלפוני *6300. המרפאה במרכז חורב מציעה תורי עזרה ראשונה בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע, בין השעות 18:00 ל-22:30. בנוסף, קיים מוקד ייעוץ רפואי טלפוני הפועל 24/7. שירות זה מאפשר למטופלים לקבל ייעוץ מרופא שיניים מנוסה, לקבל מרשם טלפוני ואף לתאם תור דחוף במרפאה. המרפאה במרכז חורב מזוהה באופן ספציפי כאחד ממוקדי החירום המרכזיים של הרשת בצפון, לצד מוקדים דומים ברמת גן ובאר שבע. הפנייה הראשונית למוקד המרכזי היא הכרחית ומהווה את הדרך היעילה ביותר לקבלת מענה דחוף.

נגישות למטופלים עם מוגבלויות

מרפאת מכבידנט חורב מקפידה על נגישות גבוהה למטופלים עם מוגבלויות. היא כוללת מעלית נגישה, שירותי נכים וחניה המיועדת לנכים. בנוסף, המרפאה מאפשרת כניסה עם חיית שירות ומלווה במהלך הטיפול. הגישה למרפאה עצמה נוחה, עם אפשרות כניסה מצירי תנועה שונים, כגון רחוב חורב, דרך פיק"א, ודרך החניה של "מרכז חורב" הנמצאת מאחורי הבניין.

הנגישות אינה מוגבלת רק לפן הפיזי. מרפאת מכבידנט פועלת במסגרת מדיניות ארגונית רחבה של נגישות, המכסה גם את השירותים הדיגיטליים והטלפוניים. על פי מסמכי החברה, הרשת מחויבת להנגשת כלל שירותיה ומבניה על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. המוקד הטלפוני *6300, דרכו מתבצעת מרבית הפעילות מול המרפאה, נגיש לכלל המטופלים. בנוסף, עמדות השירות העצמי במרפאות, המיועדות לניהול תורים, מותאמות למשתמשים בכיסאות גלגלים וכוללות שקע לחיבור אוזניות למען מטופלים עם מוגבלות ראייה.

חורב 15, חיפה (מרכז חורב)

טלפון ראשי: *6300

טלפון נוסף: 04-8548863

שעות פעילות (רגילות)
א' – ה': 08:00 – 20:00 ו': 08:00 – 13:00

שעות עזרה ראשונה
א' – ה': 18:00 – 22:30 (בתיאום מראש) ו', שבת וחג: 17:00 – 20:00 (בתיאום מראש)

נגישות פיזית
מעלית, שירותי נכים, חניית נכים

הצוות המקצועי ומגוון השירותים

צוות ניהולי ואדמיניסטרטיבי

המרפאה מנוהלת מבחינה אדמיניסטרטיבית על ידי גב' דנית גזינסקי, ובראש הצוות הרפואי עומד המנהל הרפואי, מומח' יחיא קאסם. צוות זה אחראי על תפקודה השוטף של המרפאה, תיאום תורים, ניהול המטופלים ותחזוקת הסטנדרטים המקצועיים.

צוות רופאים ושינניות

הצוות הרפואי במרפאת מכבידנט חורב מורכב ממספר רב של מומחים ורופאים כלליים, המכסה מגוון רחב של תחומים ברפואת השיניים. נוכחותם של מומחים מתחומים שונים מצביעה על יכולתה של המרפאה לטפל במקרים מורכבים הדורשים התמחות ספציפית. הצוות כולל מומחים בתחומים הבאים :

שיקום הפה: ד"ר סטויאן מטאנס, ד"ר אליאס עבסאווי, ד"ר הילאל יאסין, ד"ר ינאי דוסנה פרנק, ד"ר תאופיק גנטוס, ד"ר גורגינה ריזק.
רפואת שיניים לילדים: מומח' ג'ונא חכים, מומח' רוחאנא רשא, מומח' ראיד זרייק. המרפאה מציעה גם טיפולי שיניים לילדים בהרדמה.
יישור שיניים (אורתודונטיה): מומח' אחמד חליפה, מומח' האדי אסלאן.
כירורגיית פה ולסת: ד"ר אמיר תותרי (עקירות).
פריודונטיה (טיפולי חניכיים): מומח' חאלד רבאח.

שינניות: גב' אורלי פפר, גב' נאוה יצחק, גב' רות בר.

טווח הטיפולים הזמינים

מגוון הטיפולים הזמינים במרפאה משקף את הרכב הצוות המקצועי. הוא כולל טיפולים משקמים כמו כתרים, גשרים ותותבות , יישור שיניים מכל הסוגים , שתלים דנטליים ושיקום על גבי שתלים. בנוסף, המרפאה מספקת טיפולים שגרתיים כמו טיפולי שורש, עקירות וסתימות. טיפולי שיננית והסרת אבנית מוצעים גם הם. העובדה שהמרפאה מעסיקה מומחים בתחומים אלו מעידה על יכולתה לספק את הטיפולים ברמה מקצועית גבוהה.

ניתוח ביקורתי של משוב מטופלים וביקורות

הדיכוטומיה בחוויית המטופל

ניתוח הביקורות הזמינות אודות מרפאת מכבידנט חורב חושף דפוס עקבי של פער משמעותי בין איכות הטיפול הרפואי לבין איכות השירות הניהולי והאדמיניסטרטיבי. מטופלים מביעים שביעות רצון גבוהה מהמקצועיות של הרופאים, אך מנגד, קיימת ביקורת נוקבת כלפי צוות הפקידות וההנהלה.

בביקורות שהוצגו, אחד המטופלים מציין כי "הרופאים אחלה אבל השירות נוראי, ניהול זוועה! שירות גרוע!". משוב נוסף מחזק טענה זו וקובע כי "רופאים טובים מנוהלים על ידי צי של פקידות שחושבות שמכבידנט הוקמה על מנת לשרת אותן". ההפרדה הזו בין הפן הקליני והרפואי לבין הפן המנהלי היא נקודה קריטית להבנה. היא מצביעה על כך שהחולשה המרכזית של המרפאה אינה נובעת מאיכות הטיפול הדנטלי עצמו, אלא דווקא מליקויים בחוויית המטופל הכוללת, החל משלב תיאום התור ועד התנהלות המרפאה בשוטף.

זמינות ותורי המתנה

נושא זמני ההמתנה מהווה גורם תורם מרכזי לאי שביעות הרצון המדווחת. הביקורות מציינות "עיכובים" ו"זמני המתנה ארוכים". בעוד חלק מהמטופלים מציינים שזמני ההמתנה ארוכים אך שווים את הטיפול המקצועי הניתן, אחרים רואים בהם ביטוי לניהול לקוי. תופעה זו עשויה להיות קשורה למורכבות התיאום מול מוקד טלפוני מרכזי, או לנפח המטופלים הגבוה במרפאה.

תפיסת מחיר וערך

למרות הביקורת על ההיבטים האדמיניסטרטיביים, המחירים והתמורה נתפסים באופן חיובי יחסית. מטופל אחד מציין כי המחירים "משתלמים במיוחד" עקב הנחות לבעלי ביטוח משלים. הוא מוסיף כי ניקוי אבן היה "יסודי מאוד" ו"במחיר סביר בהחלט לעומת מרפאה פרטית". נתון זה מצביע על כך שהתמחור ההוגן וההנחות הניתנות לחברי מכבי מפצים במידה רבה על החסרונות בשירות הניהולי ומחזקים את הערך הנתפס של המרפאה.

כחלק מהיותה מרפאה ברשת מכבידנט, המרפאה במרכז חורב פועלת במסגרת ההטבות הייעודיות לחברי קופת החולים מכבי. כל חבר זכאי לבדיקה ראשונה חינם. בנוסף, קיימות הנחות משמעותיות על מגוון טיפולים: למשל, הנחה של 50% על הסרת אבנית, עד פעמיים בשנה. טיפולי שורש, עקירות וסתימות ניתנים בהנחה של 25%.

הטבות לחברי 'מכבי שלי' ו-'מכבי זהב'

המסגרת הפיננסית מורכבת ומשתנה בהתאם לתוכנית הביטוח המשלים של המטופל. תוכניות כמו 'מכבי שלי' מציעות הנחות משופרות. כך למשל, חברי 'מכבי שלי' נהנים מהנחה של 45% על סתימות, עקירות ומגוון טיפולים נוספים. על טיפולי יישור שיניים (אורתודונטיה), שיקום שתלים וטיפולים משקמים אחרים, זכאים חברי מכבי להנחה של עד 43%. המידע הפיננסי המגוון מצביע על מערכת תמחור מובנית ומרובדת, שבה המטופל יכול להשיג ערך רב יותר באמצעות שימוש בהטבות הביטוח המשלים שלו.

ניתוח מסכם והמלצות מומחה

המרפאה במרכז חורב מהווה מרכז רפואי דנטלי משמעותי בחיפה. היא משלבת בין מומחיות קלינית רחבה, הודות לצוות מומחים מגוון, לבין תשתית פיזית ודיגיטלית מונגשת. המרפאה מחויבת לסטנדרטים תאגידיים גבוהים, כפי שבא לידי ביטוי במדיניות הנגישות הארצית שלה ובשירותי החירום המאורגנים דרך מוקד מרכזי.

עם זאת, ניתוח משוב המטופלים מצביע על פער ניכר בין איכות העבודה הקלינית, עליה אין עוררין, לבין תפקוד המערך האדמיניסטרטיבי, אשר גורם לתסכול וחוסר שביעות רצון. הקשיים המתוארים מתבטאים בעיקר בשירות הפקידות ובתורי המתנה ארוכים, המעיבים על חוויית המטופל הכוללת. יחד עם זאת, המחירים, הנתפסים כהוגנים ומשתלמים בהתחשב בהנחות הקיימות, עשויים לפצות על חלק מחסרונות אלו.

המלצות למטופלים פוטנציאליים

ניצול המוקד המרכזי: מומלץ תמיד להתחיל את תהליך תיאום התור והבירורים באמצעות המוקד הטלפוני הארצי, *6300. זוהי הדרך היעילה ביותר לתיאום תורים רגילים או דחופים ולקבלת מידע עדכני.
ניהול ציפיות: בהתבסס על הביקורות, יש להתכונן לאפשרות של זמני המתנה ארוכים ולקשיים בירוקרטיים מול הצוות האדמיניסטרטיבי. עם זאת, יש לזכור כי חוויה זו אינה מעידה בהכרח על איכות הטיפול הרפואי.
בדיקת זכאויות: לפני קבלת הטיפול, מומלץ לבדוק את הזכאויות וההנחות הספציפיות המגיעות לכם על פי תוכנית הביטוח המשלים שלכם (לדוגמה 'מכבי שלי'). הבנה זו עשויה לחסוך עלויות משמעותיות.
בחירת רופא ממוקד: לאור הימצאות מומחים בתחומים ספציפיים, מומלץ לעיין ברשימת הצוות שסופקה בדו"ח זה ולבקש תור לרופא המיומן ביותר בתחום הטיפול הנדרש.

רחוב חורב 15, חיפה

איך מגיעים למרפאת מכבידנט חורב חיפה

שעות הפעילות

של מרפאת מכבידנט חורב חיפה

סגור
שעות פתיחה היום: 08:00 - 13:00
  • יום שני

    08:00 - 20:00

  • יום שלישי

    08:00 - 20:00

  • יום רביעי

    08:00 - 20:00

  • יום חמישי

    08:00 - 20:00

  • יום שישי

    08:00 - 13:00

  • יום שבת

    לא

  • יום ראשון

    08:00 - 20:00

  • 05/12/2025 00:04 זמן מקומי

כתבות ומידע

ביקורות והמלצות

חוות דעת של לקוחות מרפאת מכבידנט חורב חיפה

2.0
★★☆☆☆
מבוסס על 107 ביקורות
23%
ממליצים

התפלגות דירוגים

5
18%
4
5%
3
5%
2
1%
1
72%

מה אומרים הלקוחות

תור не שירות תורים גרוע זמן רופא что יותר ולא ראשונה אחרי פשוט אין на

ביקורות לקוחות

Galika64 K
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 חודשים
Это ужасное место. В декабре 2024 года моей 91-летней маме вместо ремонта протеза, предложили поставить импланты и потом уже сделать на них протез. Больше полугода она ходила каждую неделю на примерку временных протезов, которые так и не сделали нормальными. В итоге все сделали в частной клинике. Но до сих пор деньги за неоказанные услуги так и не вернули. Просто издеваются над пожилой женщиной, пережившей холокост
Veronika Marakhovskaya
★★★★★ (5)
לפני 2 חודשים
הצוות במרפאה הזו נחמד בצורה מדהימה. הם עזרו לי כמה פעמים הבוקר. אסיר תודה על השירות והאנושיות.
Moshe-Yitzchak Ostriker
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 חודשים
I wish i could give less than 1 star. When i made aliyah i went to get some fillings she did a terrible job and after after a year i needed a rootcanal. While doing the rootcanal she cracked the tooth forcing me to get it extracted. I went in to do the extraction my appointment was at 5 the doctor put not enough anesthetic and did not wait for it to kick in and yanked it out. Perhaps the most painful 5min of my life. Do not go here . They do bad work that you will be forced to fix down the line. DO NOT GO HERE
Boris Katzman
★☆☆☆☆ (1)
לפני 5 חודשים
Semion Bondarenko
★☆☆☆☆ (1)
לפני 6 חודשים
Открыл станицу в гугл картах, чтобы оставить отзыв и хотел поставить тройку. Но я вижу, что средний балл - 2. Поэтому не буду нарушать традиций поставлю единицу. Соглашусь со всеми недовольными. Постоянно меняют очереди, расписали программу лечения зуба и установки коронки на 4 месяца! Ещё и деньги вперёд сняли. Рассчитано только на неопытных новых репатриантов. Маккаби Дент - Аль хапаним. Худшего сервиса я не встречал. Одна добрая женщина в мисраде так и сказала по секрету: здесь нечего делать. Есть финансовый смысл лечить детей у детского стоматолога и всё.
Galina Naumova
★★★★★ (5)
לפני 6 חודשים
Нет рентгена и СТ. Надо идти в другое место
שירה ויאיר שרייבר
★☆☆☆☆ (1)
לפני 6 חודשים
חבל שרק עכשיו אני רואה את הביקורות הלא טובות. לא הייתי טורחת כל כך להגיע לכאן או לפחות מכינה את עצמי ליחס מזלזל מהצוות. מעולם לא נתקלתי בתגובה כמו של האחראית משמרת שהייתה פה עכשיו. פשוט בושה .
לוד אילת
★☆☆☆☆ (1)
לפני 6 חודשים
Chani C.
★☆☆☆☆ (1)
לפני 7 חודשים
סיוט המתנה מינימום של שעה ואני לא מגזימה כל שנייה מבטלים את התור כי ככה הרופאה ביקשה לא הבנתי זה פארק טיולים או מרפאת שיניים
MORDECHAI COHEN
★☆☆☆☆ (1)
לפני 7 חודשים
אם איחור של שעה זה נורמלי , אפשר לסגור את הסניף , מבטלים תורים כמו שמחליפים גרביים לא ממליץ !!!
Gili Benita
★★★★★ (5)
לפני 8 חודשים
הילדים שלי מטופלים אצל ד"ר פליי. תמיד נכנסים בזמן, תמיד עם חיוך והכי חשוב בלי טראומה לילדים. ממליץ על המרפאה ועל ד"ר פליי במיוחד.
элик бендерский
★★★☆☆ (3)
לפני 2 שנים
Ужасное обслуживание. Лечение раздельное. Один врач сверлит зуб,другой ставит пломбу,промежуток между лечением 2 недели и более. Сделали временные протезы кривые ворту не держатся даже при разговоре выпадают изо рта.Очень жалею что обратился к ним. Просто ужас. Правду говорят скупой платит дважды. Лишь сейчас надо идти к частному врачу и начинать лечить зубы по настоящему
Sisi Imim
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
שירות מגעיל מהמזכירות של המרפאה מתנהגים אלייך כאילו אתה חייב להם משהוא
Miki Yuz
★★★★★ (5)
לפני 2 שנים
נקי מסודר
Taisiya Liberman
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
Andrey Fevrash
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
Оплатив весь типуль вперёд и по истечении уже двух месяцев не могу заказать себе очередь на время когда я могу с предлогом что все врачи работают только в утро и лишь один врач вечером и очередь к нему через пол года. Сходить к частнику намного комфортнее, быстрее и качественнее не теряя своего времени и нервов.
ענת כהן
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
לצערי הרב חוזרת לשם כי אין לי יותר מידי ברירה .. יחס ממש לא מכבד . מסתכלים על הכיס ולא על האדם. חייבת לציין כי הרופא היה מקסים ומקצועי, הצוות ממש לא.
Tany 810
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
שירות גרוע מכל בחינה אפשרית גם של המזכירות וגם של הצוות הרפואי .
A M
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
יחס מזלזל! תורים מאוד ארוכים, תמיד יש איחורים להכנס לטיפול עקב אוברבוקינג, רופאים בלחץ זמן . לעזרה ראשונה מחכים שעות . מחירים כמו בקליניקה פרטית אפילו אחרי הנחות. לא להתקרב!
A M
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
יחס מזלזל! תורים מאוד ארוכים, תמיד יש איחורים להכנס לטיפול עקב אוברבוקינג, רופאים בלחץ זמן . לעזרה ראשונה מחכים שעות . מחירים כמו בקליניקה פרטית אפילו אחרי הנחות. לא להתקרב!

מוצגות 20 מתוך 107 ביקורות

ראו את כל הביקורות ←
מרפאת שיניים בחיפה

עוד ביקורות

psy guy
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
שירות נורא ואיום ... מבטלים תורים בלי סוף, לקח לי כ 4 חודשים לעקור שן בינה מהרגע שהם קבעו לי את התור הראשון (שינו וביטלו בערך 4 פעמים) , מבטלים תור שעה לפני שאני אמור להגיע , המון טעויות טכניות שגרמו לזה שיבוטלו התורים בלי שבאמת הייתה סיבה לכך , עכשיו ניסיתי לקבוע תור לרופא שיניים לבדיקה כי אני חושב שיש לי חור , תאמו לי תור במצלמה ל 2.2 שבוטל ברנדומליות יום לפני , אמרו לי שנקבע לי תור ל12.2 וב12 אף אחד לא חזר אליי ולא קבלתי הודעה ולא כלום .... אנסה לקצר כי אני יכול להמשיך עוד... שירות על הפנים !!! אני לא חוזר אליהם .
אור
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
שירות ומקצועניות בתת רמה
דוד כהן
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
שירות מתחת לכל ביקורת!! השארנו פניה לפניות הציבור באתר לאחר חווית שירות וטיפול לא טובה (בלשון המעטה). חזרה אלינו מנהלת צוות. שביקשו לשוחח עם פניות הציבור מסרה לנו לשלוח שוב מייל ומאז לא שמענו מהם!! תחסכו ממני תגובת בוט "אנו מודים לך על התגובה ומצטערים לשמוע על התחושות" גם ההתייחסות שלכם לביקורות פה פאתטית! כותב את זה נטו בשביל מי שמתלבט לאיזה מרפאה לגשת שיחשוב פעמיים.
Алиса
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
תגידו למה הם באיחור כל הזמן.למרות שאני באתי ראשונה!! הטור ב8:00 .קיבלו רק ב8:30 חוצפה!בצהריים זה לוקח שעות כבר.חניון לא בחינם.זמן עולה כסף!.בושה.כל הזמן משהו חדש שמעצבן ביותר
Asya Shubinsky
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
סניף חיפה חורב הידוע לשמצה בתור הסניף הכי גרוע של הרשת, נציגות פרחות מתנשאות, ממש מזעזעות, אני אומרת את זה בתור עובדת בשירות לקוחות במשך שנים, מסתכלות במבט דוחה על אנשים כאילו אנחנו לא בני אדם. כל הנציגות מלבד אחת ויחידה שהיא לא חלק מהחגיגה שלהן שמדברת בגובה העיניים. נותנות מן תחושה של הירככיה כאשר אתה, הלקוח, בתחתית שרשרת המזון. ברגע שיגיע לשם צוות בהסוואה, תבינו במה מדובר ותרגישו את התחושה שהלקוח ״מקבל״ שם. אני מגיל 15 מטופלת בכבידנט, הם עושים לכם שם רע. לדעתי צריך לסגור את סניף חיפה חורב או לעשות בו ניקוי אורוות, ורצוי בהקדם.
Kobi Peer
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
השירות הכי גרוע שקיים ביקום שלנו ובכול שאר היקומים שהיו קיימים אי פעם או יהיו קיימים בעתיד. חבל שאי אפשר לתת ציון 0
Bella’s mom
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
В стране совсем недавно, заболел зуб. Ждать не было сил. Поехала в Макаби дент на мерказ Хорев. Проторчав несколько часов в ожидании приема меня наконец осмотрели, и назначали антибиотики перед удалением. По приходу в аптеку выяснилось, что врач на рецепте (только в аптеке выяснилось что бумаженция, которую мне сунули под нос - оказывается рецепт. Врач об этом даже и не заикнулась) не поставил подпись/печать. Я предупреждала доктора, что я новый репатриант, и это мой первый визит. Я понятия не имела о данных правилах, и естественно не могла проконтролировать чтобы все необходимое для получения лекарства было как положено. В итоге я заплатила деньги, еще и сама же должна туда сюда бегать чтобы подпись и печать получить.
Виктория Кац
★☆☆☆☆ (1)
לפני 2 שנים
Замовила 2 черги, одну через місяць, іншу через 2 місяці. За 3 години до прийому подзвонила жінка і сказала, що він сьогодні не приймає. І САМА ВІДМІНИЛА МЕНІ і іншу чергу! В лікарні сказали заплатити за усі черги. Заплатила Гроші взяли, самі відміняють чергу, іншу до лікаря цього не дали. Тепер потрібно чекати ще майже 3 місяці. Тобто з часу, коли замовила перщу чергу 5 місяців!!! Це що за обслуговування? Розмовляють дуже грубо і неприємно. Так, що подумуєш чи не перейти в іншу лікарняну касу. Дуже неприємна ситуація! Ви ще маєте наглість казати за відчуття!? Потрібно брати людей, які знають як працювати! Ваша відповідь на мій отзив показує вас насправді.
אור אהרון
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
נשבר לי הקיבוע ביום שישי אחר הצהריים. לא מסוגל לאכול כמעט כלום בגלל זה, רשום באינטרנט שיש מרפאה בחיפה שפתוחה עד 2230. לא עונים בטלפון בשום מקום, ובחורב ספציפית גם היום (ראשון) החל מהבוקר מתקשר על מנת לוודא שבעזרה ראשונה לא אחכה יותר מדי או לדעת האם ניתן להזמין תור מראש, אבל לא עונים. . מתקשר אינספור פעמים ולא עונים. במוקדים של עזרה ראשונה לא עוזרים כי אומרים שאין קשר ישירות עם המרפאה. מאוד מבזה, לא ברור מה קורה שם. גרוע גרוע גרוע. על מה אני משלם 80 בחודש?!
gabb
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
Almera Kharouba
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
באמת אני לא מבינה איך קופת חולים כמו מכבי יש לה אגף טיפול בשיניים כלכך רע !!!!! בשירות ובאיכות ובזמנים
Al A
★★★★☆ (4)
לפני 3 שנים
מתקן חוו"ד לאחר תקופה. נראה שיש שיפור משמעותי. יחס הרבה יותר טוב. עדיין קושי רק לתאם תורים ועוד כל מיני בעיות אבל בגדול די סביר.
Sara Golan
★★★★★ (5)
לפני 3 שנים
הסניף הכי טוב של מכבידנט
Ilia Pisarenko
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
Более халатного и мерзкого обслуживания я в жизни не получал. Обратился за помощью после операции из за гниющего корня. 3 врача писали что нужно удалять зуб. По приходу мне сказали что мне нужен рентген снимок и без него они не будут нечего делать. Забрав диск из больницы и вернувшись к ним, обнаружилось что у них нет возможности считать его. Позже, из диалога оказалось что снимок нужен не для снятия ответственности, а для того что бы впарить мне лечения и так мёртвого зуба. Сама больница сделана по последнему слову технологий и дизайна(видно куда ушли ваши деньги), но внутри сидят полные циничностью и ленью нелюди. Которым все равно на вашу ситуацию, не желающие как то помочь и не проявояющие никакой активности пока ты их не пнёшь. Не ходите сюда!!!
Ariknetashecter Shecter
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
מזעזע! שנתיים וחצי כדי לסדר את הפה... עושק ועוגמת נפש מובטחים! להשיג את המרפאה- אי אפשר.. ואם השגת- אתה ננזף ב"מה אתה מתקשר למרפאה? יש מוקד! אין לי זמן לקבוע תורים\ לבדוק אם שכחתם פה מעיל\ לאתר לך את מה שביקש\ לתת לך מידע.. ובנוסף גם שומעים את נשיפפות ה"אווווווווף"" לקבוע תור- קשה כי הפקידות פשוט לא מקשיבות ומתעלמות (לקבוע תור לרופא ספציפי ולגלות שנקבע תור לרופא אחר, רק אחרי שממתינים חודש ומגיעים למרפאה!) לקבל מידע נורמלי על שלבי ההתקדמות או צפי לסיום- בגדר המלצה להתקין שתל- 4 ביקורי התאמות.... שתל נוסף מתנדנד וכואב אחרי חודשיים מיום ההתקנה- 2 ביקורים בנושא... ומסתבר שרק רופא אחד יכול לטפל אבל הוא לא נמצא ואין תורים אז תשתה משככי כאבים ותמתין שבוע++ לתור, אחרי שכבר שבועיים שאתה ממתין ומבקר רופאים ללא הועיל. להיכנס לתור בזמן- נדיר ביותר! אפשר להמתין גם שעה וחצי... ולצאת מהטיפול כעבור 2 דק' עם מילים של "זה בכלל לא אלי.. זה צריך רופא אחר". ולגבי ילדים- שום הסבר הולם על מצב הפה של הילדים... מדקלם תקליט של אפשרויות של גז צחוק\ הרדמות טשטוש... מדגישים כי בהרדמה מלאה "כבר יעשו את כל הפה" אבל לא מסוגלים לומר מה הטיפול הנדרש... רבע שעה איחור שלך- אתה ננזף בידי 3 נציגים שונים! למרות ששאלת אם עדיף לקבוע תור חדש והסברת שאתה בפקק בכניסה למרפאה. שעה וחצי איחור שלהם (ולא פעם אחת!)- קבל בהבנה... קורה! (תמיד קורה!!!!!) ואז אתה מגלה שהרופא לא נמצא... או שהרופא שקבעו לך- לא יכול לעזור... או שבעצם זה רק עזרה ראשונה וצריך לקבוע תור נוסף לטיפול... או כל חרטות אחר! לספר שיש תוספות מחיר מפתיעות לניקוי חניכיים עמוק (ש4 חודשים לפני כן לא נדרש... וגם 3 רופאים פרטיים אמרו שלא נדרש)- זה בסדר. ואם אתה לא רוצה לעשות את זה, הרופא לא יתחיל את הטיפול בפה (למרות שכבר שילמת יותר מ20,000!!)
Shoval
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
הגעתי למרפאת עזרה ראשונה, אחרי ששן הבינה כאבה לי והיתה לי דלקת בחניכיים. הרופא החליט שאני צריכה הרדמה וניקוי של האזור ולחץ לי על האזור כדי להוציא את הדלקת, למרות שכל רופא שיניים אמור לדעת שלא נוגעים באזור דלוק. בעקבות כך סבלתי מכאבים נוראיים עוד יותר, הלכתי לרופא פרטי שהביא לי אנטיביוטיקה ואמר לי לחזור אליו אחרי חודש כי צריך לתת לאזור להחלים לפני שעושים משהו. בקיצור פשוט חובבנים, אל תתקרבו!
Amir Sharvit
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
קיבלנו תוכנית טיפול לאורותדנטיה ילדים. אחרי בירור קצר מסתבר שתוכנית הטיפול לוקה בחסר - אין בתוכנית ניקוי שינים הנדרש , אין הסבר ואינדיקציה על האפשרות שתדרש עקירה - ההסבר מבוצע בסרט נע כאשר הרופאה טובה כל שתהיה עובדת במקביל על 3 פצייטנים במקביל ועוברת בין החדרים (לרבות אסיסטנטיות שעוברות בין החדרים ושואלות שאלות על חולים בחדר אחר בזמן הטיפול שלך) - לאחר מכן כדי לדבר עם הרופאה או לקבל הסבר מקיף ומפורט נדרש לקבוע תור חדש לעוד חודשיים . התשובה המתקבלת היא העתק הדבק של כל התשובות שלכם באתר ואפילו המייל אינו נכון .
מאיר חן
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
רופא יחיד לעזרה ראשונה ואנשים ממתינים שעות לטיפול.
Rony Ross
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
אי אפשר להתקשר ישירות. צריך להתקשר למוקד, לחכות זמן רב ורק אח"כ יחזרו אלי. קובעים תורים לעוד חודשים, משנים פתאום תורים בהודעת SMS בלי לבדוק אם הזמן מתאים. אם לא מתאים, צריך עוד פעם להתקשר למוקד, מהתחלה. אם צריך טיפול, תמיד צריך לבוא פעמיים. פעם אחת רק יבדקו ויתנו הצעת מחיר, ורק בפעם הבאה בעוד חודשים, יטפלו. מה הבעיה לעשות סתימה בפעם הראשונה, כמו בכל מקום? עדיף ללכת לרופא פרטי ולשלם יותר, רק לא להתעסק עם המקום המייאש הזה
Rony Ross
★☆☆☆☆ (1)
לפני 3 שנים
אי אפשר להתקשר ישירות. צריך להתקשר למוקד, לחכות זמן רב ורק אח"כ יחזרו אלי. קובעים תורים לעוד חודשים, משנים פתאום תורים בהודעת SMS בלי לבדוק אם הזמן מתאים. אם לא מתאים, צריך עוד פעם להתקשר למוקד, מהתחלה. אם צריך טיפול, תמיד צריך לבוא פעמיים. פעם אחת רק יבדקו ויתנו הצעת מחיר, ורק בפעם הבאה בעוד חודשים, יטפלו. מה הבעיה לעשות סתימה בפעם הראשונה, כמו בכל מקום? עדיף ללכת לרופא פרטי ולשלם יותר, רק לא להתעסק עם המקום המייאש הזה
מוצגות 40 מתוך 107 ביקורות
טלפון: 07-3281560
אולי יעניין אותך גם

אנשים שחיפשו את מרפאת מכבידנט חורב חיפה התעניינו גם

[custom_breadcrumbs]

תפריט נגישות