לידיעתכם, כאן תוכלו למצוא ביקורות, המלצות וכתבות על משרד פרסום בחיפה במסגרת סיקור עיתונאי בעריכת הגולשים וכתבי חדשות חיפה והקריות – למידע רשמי מטעם מושא הסיקור בעמוד זה יש לפנות לנכסיו הדיגיטליים הרשמיים, שכן עמוד זה הוקם על ידי הציבור ולמען הציבור ולא מנוהל ע"י מושא הסיקור או מי מטעמו.
מאת: מערכת מדור העסקים, חדשות חיפה והקריות:
אול מרקט (All Market): המנוע האסטרטגי מאחורי מותגי הנדל"ן הגדולים בצפון.
בנוף הצפוף של משרדי הפרסום בצפון, משרד "אול מרקט" (All Market) בבעלותו של ארז הרוש מסמן טריטוריה ברורה וייחודית. בביקור שערכנו במשרד, הממוקם על הציר שבין חיפה לקריות, גילינו מכונת מיתוג משומנת שהפכה בעשור האחרון לאחד הגורמים המשפיעים ביותר על נראות ענף הבנייה במטרופולין הצפוני ומחוצה לו.
הרוש, שהקים את המשרד בשנת 2003 לאחר שצבר ניסיון בחברת "יורוקום נוקיה", בנה את המוניטין של המשרד בעשר אצבעות, תרתי משמע. כיום, המשרד אינו רק ספק שירותים, אלא שותף אסטרטגי המלווה למעלה מ-40 חברות נדל"ן מובילות, כאשר 95 אחוזים מפעילותו מוקדשים באופן בלעדי לענף זה.
אסטרטגיה של "סוס מרוצים"
מה שמבדל את "אול מרקט" ממתחריו הוא פילוסופיה עסקית שהרוש מכנה "גישת סוס המרוצים". בשיחה עמנו הוא מסביר כי המשרד פועל כסוס על מסלול המרוץ – עם "רטיות" המונעות הסחות דעת, מתוך מטרה להביט אך ורק קדימה אל עבר המטרה של הלקוח, תוך התעלמות מוחלטת מרעשי הרקע של המתחרים. גישה זו, כך נראה, מוכיחה את עצמה בשטח ומאפשרת למשרד להוביל מהלכים שיווקיים חדים וממוקדים.
מיתוג שמתחיל מהקרקע
תפיסת העבודה של המשרד חורגת מההגדרה הקלאסית של "פרסום". הצוות של הרוש נכנס לתמונה זמן רב לפני שהדחפורים עולים על הקרקע – לעיתים שנה עד שנה וחצי לפני תחילת השיווק בפועל. בתקופה זו, המשרד בונה את ה"סיפור" של הפרויקט, מנתח את קהלי היעד ומגבש את השפה המיתוגית. "אנחנו מגשימים את החלומות של היזמים בפן השיווקי", מדגישים במשרד, ומציינים כי הסיפוק הגדול ביותר מגיע כשהחזון התכנוני הופך למותג חי ובועט שנמכר לציבור.
שילוב בין פרינט לדיגיטל
בעוד השוק דוהר לדיגיטל, ב"אול מרקט" מקפידים לשמור על תמהיל מאוזן וחכם. המשרד ידוע ביכולתו לשלב בין עוצמת הפרסום בעיתונות המודפסת, שלתפיסתם עדיין מייצרת לידים איכותיים ומשפיעה על סגירת עסקאות נדל"ן, לבין נוכחות דיגיטלית מדויקת. המשרד מטפל בתקציבי ענק ומוביל קמפיינים המשלבים רכש מדיה חכם, מיתוג פרויקטים וניהול הזדמנויות, תוך הקפדה על הצגת מציאות אמינה לרוכש הקצה – ללא יצירת דיסוננס בין ההדמיה למוצר הסופי.
השורה התחתונה
"אול מרקט" מציג מודל של משרד בוטיק המתנהל בסטנדרטים של משרד גדול, עם התמחות עומק בנישה הנדל"נית. עבור יזמים המחפשים מעטפת שיווקית שמתחילה באסטרטגיה ומסתיימת במכירות, הרוש וצוותו מציעים ניסיון מוכח ויכולת "לקרוא את השטח" צעד אחד לפני כולם.
פרטי התקשרות ומידע נוסף
תחום התמחות: מיתוג ושיווק נדל"ן, אסטרטגיה פרסומית, רכש מדיה.
שנת הקמה: 2003
אזורי פעילות: חיפה, קריות, נהריה, באר שבע ופריסה ארצית.
מילות חיפוש: אול מרקט, ארז הרוש, משרד פרסום נדל"ן, מיתוג פרויקטים למגורים, שיווק נדל"ן בצפון, אסטרטגיה שיווקית, קמפיין נדל"ן, משרדי פרסום בחיפה, פרסום בקריות, ליווי יזמים, מיתוג עסקי.