מה שכל בעל עסק צריך לדעת על שיווק ופרסום אפקטיבי

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד חדשות:

שאדי סוזי בכר
48 שעות לאחר אירוע עורכי הדין המדובר בקריות במעמד נשיא העליון, יו"ר מחוז חיפה נגד שומרי הסף: "מגישים כתב אישום בלי ראיות"
דירה להשכרה אילוסטרציה
חיפה במקום הרביעי בארץ בשוכרי הדירות; ומה המצב בקריות?
מעצבי השיער 2025 בקריות
20 (וקצת) מעצבי השיער המובילים בקריות לשנת 2025
אושר כהן | אילוסטרציה
במהלך בילוי משותף: אחיו של הזמר אושר כהן נעצר בחשד לתקיפת בת זוגו
עובדי חברת חשמל בשטח
חברת החשמל הפעילה נוהל סופה בחיפה והקריות: צוותים מתוגברים מטפלים בתקלות בעקבות "ביירון"
משרד רואי חשבון בחיפה מעל 25 שנה. רו"ח זיו כרסנטי ורו"ח יורם שיפר שותפים מנהלים זיו, שיפר ושות' רואי חשבון
סיכום שנה: משרדי רו"ח ומנה"ח הנצפים במדד חדשות חיפה והקריות 2025
פסטיבל החורף בקריון צילום יחצ (3)
מיליון נורות לד ואווירה אירופאית: על גג הקריון נפתח הערב פסטיבל WINTER MAGIC המדובר
"כשל מערכתי חמור". עו"ד ליאור לוי עו"ד ליאור לוי, המלווה רוכשי מחיר למשתכן / קמפיין חברת דמרי (אילוסטרציה, עיבוד מחשב)
"מרגישים נבגדים": הפתעה לרוכשים בפרוייקט מחיר למשתכן של "דמרי" באפקה - עוד רבע מיליון שקל לעסקה
התחדשות שירותי מכבי בצפון: מנכ"לית הקופה סיירה במרכזים הרפואיים החדשים
על רקע ההתחממות בגבול הצפון: מנכ"לית מכבי בחנה את חיזוק שירותי הבריאות במחוז
רפאל ממן | צילום: שגיא מורן
בזן: רפאל ממן מונה למנכ"ל ויחליף את אסף אלמגור
זירת התאונה, חסידים
תאונה קטלנית בקריות: צעיר נהרג ו-5 נפצעו, בהם 3 קשה
מתחם UPTOWN | הדמיה: סטודיו 84
קרית ביאליק מתחדשת: מתחם UPTOWN יוצא לדרך ועתיד לשנות את פני המטרופולין
ישראל מתחננת. השר כץ ובכירי משרד השיכון הבוקר
משרד השיכון בישר כי 1,950 זכו ב"דירה בהנחה" בקריות, עכו והצפון - אך מה עם 68,500 משקי בית שלא?
טיילת חדשה תחבר בין חוף קריית חיים לקריית ים
טיילת חדשה תחבר בין חוף קריית חיים לקריית ים, ומתחם "חוף כאן" הנטוש יהפוך למרכז ספורט חדשני
עו"ד תמי אולמן ועו"ד שאדי סרוג'י | צילום: יואב איתיאל
20 משרדי עורכי דין הנצפים ביותר במדד חיפה והקריות בשנת 2025
שב"חים בקריית ים
תושבים חייגו למשטרה: 10 תושבי אזור ג'נין נעצרו בפרויקט פינוי-בינוי בקריית ים
מסמכים, עבודה, צוואה במשפט, אילוסטרציה
המחוזי דחה תביעת רשלנות בעריכת צוואה נגד עו"ד יורן קפון
משטרת ישראל, ניידת, ארכיון
הפשיעה בקריית ים: אדם הוכנס בכח לרכב ונחטף
עו״ד רונן חליוה
מכר קוקאין בכ-50 אלף שקל לסוכן סמוי - וירצה עבודות שירות ליד הבית
הריסת מיכל נפט ראשון בקריית חיים: תחילת פינוי 900 דונם ממפרץ חיפה
הריסת מיכל נפט ראשון בקריית חיים: תחילת פינוי 900 דונם ממפרץ חיפה
טלפון, טלגרם, סלולרי אילוסטרציה
מקריית ים לאיראן: בן 27 נאשם בריגול והעברת מידע מסווג מבסיס רמת דוד
כלב, גן ילדים, צהרון חיפה והקריות אילוסטרציה
גננת הביאה כלבה לצהרון, שהתגלתה חולת כלבת לאחר שנשכה ילדים, התמוטטה ומתה
עו"ד דוד אברקי | צילום: מיכה בריקמן
"איתות ברור למטפלים ובני משפחה כאחד": ביהמ"ש ביטל צוואה של קשיש בן 92, שחודשיים לפני מותו הותיר את כל רכושו למטפלת
שריפה כיבוי אש כבאים
שריפה בבניין מגורים בן 10 קומות: 11 נפגעים במקום, בהם פצועה קשה
ברז מים אילוסטרציה
חוב מים בגובה 39,000 ש"ח והליכי גבייה: תביעה נגד תאגיד המים "מעיינות החוף" נדחתה על הסף
סושי אילוסטרציה
לאחר תלונות סועדים: השמדת מזון וצו סגירה מינהלי לסניף "אצה סושי בר"
המרכז של טסלה בקרית אתא (צילום: יח"צ טסלה(
אילון מאסק מפתיע את הצפון: טסלה פותחת מרכז ענק בקרית אתא
שר הביטחון ישראל כ"ץ, ראש העירייה אלי דוקורסקי וסגן ראש העיר עו"ד בן אסבן | צילום: עיריית קרית ביאליק
השר כ"ץ ביקר בביאליק; משהב"ט צפוי לסייע בשיפוץ אנדרטת הזיכרון והחלקה הצבאית בעיר, והרחבת "יד לבנים"
התחדשות עירונית, אילוסטרציה
חיפה והקריות מפגרות בהתחדשות עירונית: 21% בלבד בחיפה, 7% בקריית ביאליק
תאונה, כביש 780 | צילום: איחוד הצלה
לפחות 6 פצועים בתאונת דרכים סמוך לקרית אתא
מפקד חיל האוויר לשעבר הרצל בודינגר
נולד בחיפה וגדל במוצקין: מפקד חיל האוויר לשעבר האלוף הרצל בודינגר נפטר בגיל 82
מבצע אכיפה בחיפה
מבצע אכיפה משולב בחיפה ובקרית חיים: עשרות דוחות ותפיסת אלכוהול וסמים
ידיעות חיפה, מיינט קריות חיפה וגם ידיעות המפרץ - אילוסטרציה
סוף עידן: ידיעות חיפה, ידיעות המפרץ ואתר מיינט ייסגרו
נערה אישה חוף ים
הלם בקריית ים: בת 17 נפטרה בנסיבות טרגיות
בית ספר קדימה בקרית ביאליק | ארכיון
סערה בקרית ביאליק: אב הוציא את בנו בכוח מהכיתה וירק על המורה לעיני תלמידיה
פרויקט עיר גלים של הכשרת היישוב / הדמיה: טוטם
"לפני 6 שנים דירות קרוב לים בקריית ים נמכרו ב-750 אלף שקל"
אייפון 17
אייפון 17 פרו מקס ב-4,999 שקל: אושר עד משיקה מבצע בייבוא מקביל
יד 2 | אילוסטרציה
מתחם UPTOWN | הדמיה: סטודיו 84

קרית ביאליק מתחדשת: מתחם UPTOWN יוצא לדרך ועתיד לשנות את פני המטרופולין

חגית יצחק, מומחית באסטרטגיה פרסומית ושיווק מתקדם – בעלת מאץ פוינט תקשורת שיווקית – בטור אישי לקריות באינטרנט: אתה משקיע כספים ומשאבים רבים בשיווק ופרסום העסק שלך, אך התוצאות אינן מספקות אותך? הסוד הפשוט – ארגז כלים יישומי למיצוי הפוטנציאל מבלי ללכת לאיבוד

טור אישי. חגית יצחק

פרסומת אפקטיבית היא פרסומת שמוכרת – על סוגי פרסומות ודרכים להעברת המסר

הפרסומת היא אמצעי שיווקי למכירת רעיון או מוצר כלשהו.

קיימים סוגי פרסומות שונים ודרכים רבות לבנות פרסומת, אך הדבר הראשון שעליך לדעת כאשר אתה מתחיל בתהליך של בניית פרסומת אפקטיבית הוא שהפרסומות עובדות על אסוציאציות רגשיות. הן פונות אל הרגש של הלקוח ונחקקות אצלו בתודעה. לכן, אם תצליח לרגש את הלקוחות שלך קנית אותם ואת נאמנותם לטווח הרחוק. בפרסומת שלך אתה בעצם בונה אשליה עבור הלקוח שמלמדת אותו איך להתייחס אליך ולמוצרים שאתה משווק לו, בין אם יראה סטיקר שלך ברחוב, שלט חוצות בצומת מרכזית, כתבה שלך בעיתון או פרסומת בטלוויזיה.

הפרסומות נחלקות למספר קטגוריות: פרסומת ציבורית – כזו שנעדה להשיג מטרה ציבורית או רעיון כמו המלחמה להפסקת עישון. פרסומת פוליטית – בה אנו נתקלים בסמוך לתקופת הבחירות. פרסומת דתית – פרסומת אשר יוצאת מהמגזר הדתי ופונה גם למגזר החילוני ופרסומת מסחרית – פרסומת שנועדה למכור מוצרים חדשים על המדף או להזכיר ללקוח מוצרים קיימים. באופן אוטומטי אנו יודעים לזהות באיזה סוג פרסומת מדובר ובונים בתודעה שלנו התייחסות לאותו גוף שמייצג את הפרסומת. והשאלה אותה אני שואלת היא: "מה ירגיש הלקוח כשיראה את המודעה שלך, והאם רגש זה יניע אותו לפעולה?".

כדי להגיע אל התודעה של הלקוח שלך אתה יכול להשתמש באלמנטים שונים. מחקרים רבים ממליצים לעשות שימוש בהומור. הומור משחרר, מפחית לחץ ויעלה חיוך על פני הלקוח בכל פעם שיראה את המוצר על המדף מחד, מאידך השימוש בהומור צריך להיות מושכל פן יחטיא את המטרה ואתה תמצא את עצמך מושא ללעג. בפרסומות רבות אנו פוגשים במסרים מיניים, יחסים שבינו לבינה ואפילו רמזים ארוטיים. גם פה אתה צריך להיזהר שהרמז המיני יהיה ברור אך לא גס ובוטה. בנוסף, אתה יכול להשתמש באמצעי הפחדה או איום בתוצאה שתיגרם מחוסר רכישת המוצר. הסכנה בפרסומת מסוג זה היא התעלמות הלקוח מאותו איום. כדאי להשתמש גם באלמנטים שקשורים בנעורים, בחיוניות ובבריאות הגוף – שזהו נושא שנמצא קרוב לליבו של הצרכן הישראלי – ובכל גישה נוספת שנתפסת בעיניך כמתאימה ל"ציד" לבו של הלקוח. הגישות המובילות היום בבניית פרסומות הן: גישת המומחה – ג. יפית כזאת שמעידה על איכות המוצר או ידוענים שמפרסמים מוצרים חדשים. גישת האדם מהרחוב – עקרות בית שמפרסמות אבקה להסרת כתמים מהבגדים של הילדים חודרת פעמים רבות ללב עקרות הבית שחשות הזדהות מוחלטת. הבאת עדות אישית – סיפור דרמתי של מקרה בו המוצר שלך הציל חיים או מישהו שהצליח בדיאטה מסוימת. גישת הדרמה בפרסום – מי לא מכיר את "הקרב על המילקי". גישת ההשוואה – השוואה בין מוצרים במבנה, חומר, צבע ומחיר, כדוגמת, השוואה בין מוצרי צריכה ברשתות, הוט או יס וכדומה. שימוש בסיסמאות – סלוגנים קצרים אשר נדבקים למוצר שלך למשך שנים. "אין כמו במבה" למשל היא סיסמה מסוג זה. וכן, חשוב להבליט את ההשתייכות. העם שלנו אוהב להרגיש מאוחד וגישה בדומה ל- "העם החליט – קפה עלית" עושה את העבודה.

לסיכום, עליך לבחור את נקודת הרגש בה אתה רוצה לפגוע ולבנות סביבה פרסומת שתציף את אותה הנקודה על הדרך הטובה ביותר. בין אם השתמשת בהומור או הבאת ידוען לפרסום המוצר, ודא שהגישה בה בחרת נכונה – הראה את הפרסומת למשפחה, חברים טובים ואפילו העבר בין הלקוחות כדי שיביעו דעה. מעט ליטושים וצא לדרך!

– הכותבת היא מייסדת ובעלים של חברת match point, חברה לתקשורת שיווקית ולמיתוג עסקים

בואו להיות חברים של match point בפייסבוק

📊 מחפשים בעל מקצוע באזור? בדקו במדד העסקים » (אלפי עסקים, עשרות אלפי המלצות)

הידעת? למעלה מ-350K עוקבים אחרי חדשות חיפה והקריות בסושיאל.

עוד בחדשות

[the_ad_placement id="360placement"]

חדשות חיפה והקריות אנחנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית המשתמש. בהמשך שימושך באתר, אתה מקבל עוגיות.