חבל שלוקח הרבה זמן לאסוף חבילה
יש מצב שחזרו למכור מוצרים משומשים (קופסא שכבר נפתחה לפניך), אם אכן זה המצב, אכזבה גדולה, היה נראה שהם השאירו את זה מאחור.
Eran Fondiano Rubin
★☆☆☆☆ (1)
לפני 11 חודשים
שירות גרוע .
הזמנתי מכשיר חשמלי לאיסוף מהסניף.
ביקשתי מהמוכר בקופה שקע כדי לחבר אותו לראות שהוא הגיע תקין.
קיבלתי בנוסף לשקע כל מיני הערות ציניות ולעג על זה שהטרחתי אותו
השירות הגרוע ביותר שחוויתי מזה הרבה זמן.
יחס משפיל ומזלזל, גלגולי עיניים, צקצוקים, עקיצות, ונזיפות. האדם שטוען שהוא מנהל ״ארטיום״ חוצפן ברמות. כנראה שב-ksp שכחו איך להתנהג ללקוחות, אני לסניף הזה לא אחזור גם אם ישלמו לי. מקווה מאוד שחברה כמו ksp תדע לעשות את התהליכים הנכונים כי בקצב הזה כולנו נרוץ ל-lastprice, ivory ו-idigital.
בושה וחרפה.
שירות הלקוחות הטלפוני של KSP עונה ילד חצוף ומדבר בטון של מפקד, טוען ששמו אליהו, ואומר שלא יכול להיות שהחבילה לא נמצאת ביילובוקס אליו יועדה (החבילה לא סופקה במהלך חודש)ולמרות שהסברתי לו שבדקתי גם עם האיש במקום הוא אומר שטעינו, דיבור מאוד אלים מרים את הקול ועונה בחוצפה כאילו אנ י אמא שלו ששואלת אותו מה שלומך או איך עבר עליך היום.. ככשאלתי מה המדיניותשלהם שהמשלוח לא מגיע וכי אני רוצה פיצוי כספי מלא הרים את הטון שוב. .יחס דוחה כזה לא זכור לי הרבה זמן, ואני חי בישראל, לא מדינה של גנטלמנים מנומסים. פשוט להקיא
מסקנה לבעלי ומנהלי החברה, תתחליו בניקוי אורבות, כי שם של עסק הוא הכל, ואם מאות לקוחות מתלוננים על יחס אנושי גרוע בשירות לקוחות והסניפים, מבצעים ומחירים טובים לא יפצו על כך.
יחס מזלזל ולא נעים של המוכרים
בני קורסקי Beni
★☆☆☆☆ (1)
לפני 1 שנים
גרוע ביותר !!! - מחזיקים שם מוכרים חסרי ידע מקצועי במחשבים !! הפכו להיות סניף סופרמרקט שלם קח ולך- שירות גרוע ביותר ! לא ראוי להמלצה הסניף הזה !
הדעתי לאיסוף חבילה שירות זריז ותורים מסודרים
מקום נגיש עם ים של חנייה.
צוות גדול ושירותי.
סניף של הרשת המוכרת מאוד.
קבלתי שרות טוב מאחד העובדים במקום אך היתר היו פשוט עם פרצוף חמוץ ללקוחות וחברים סבלנות.
הסניף נראה כמו מחסן ואין אפילו אזור המתנה נורמלי, הכל ממש על הדלת כניסה.
טונות של חניה, נגיש וכו - אבל קביעת תורים זה חרטא, להמלצה בלבד, כאילו שמישהו יכול לכוון את עצמו פלוס מינוס 5 דקות משעת הזמנת התור
סניף הבית שלי, מאוד אוהב להזמין שם ולאסוף משם. יחס נהדר של הבחורים בסניף
מוכרים אדיבים.. נותנים מענה לכל שאלה, תמשיכו כך ותישארו הרשת לאספקת שירותים ומוצרים למחשוב מספר 1
Michael Khodzaev
★★★★★ (5)
לפני 2 שנים
הסניף נקי ומסודר והמעבדה עובדת בצורה מאוד מקצועית ומהירה. מחירי התיקונים עממיים. מסרנו מחשב לתיקון והעלות הכוללת של הבדיקה והחלפת HD הייתה 300 שח ובנוסף במעבדה ביצעו בדיקה מלאה של המארז והחליפו שני מאווררים על לוח האם ללא עלות נוספת. שווה בחום
נהדר חנות. יש להם היצע גדול של מוצרים. שירות טוב. הזמנתי משהו והוא לא היה בחנות. דאגו להביא לי את ולעדכן כשזה הגיע.
KSP לא מוכנים לסייע לעיוורים.
קניתי טלפון עבור אבא שלי שלא רואה. יש בעיה בכרטיס אשראי, הם מסרבים להתקשר לפתור את הבעייה וזה לוקח כדקה בשיחת טלפון.
בגלל KSP לא יהיה לקשיש טלפון שבוע שלם.
לא תשים לפני עיוור מכשול!!!
אל תתקרבו לחברה הזאת.
בושה!!!
נחמדים מאוד בטלפון בשלב המכירה.
בשלב האיסוף חוסר ההתחשבות היה מאוד לא נעים, ביצעתי רכישת נייד בכ-5000 ש"ח בסך הכל רציתי להתחבר לוייפיי ע"מ לסנכרן את הטלפון מבלי להפריע לתור או משהו (כבר לקחתי את שרכשתי). לא רק שלא אפשרו לי להתחבר לוייפיי גם הודיעו לי שהם לא תומכים בסנכרון טלפונים וביקשו ממני לא לעשות את זה שם ולהתקדם והמשיכו ללקוח הבא בזלזול רב.
ממליץ לרכוש בidigital או כל חנות אחרת שתומכת בלקוח ונוהגים בכבוד.
רכשתי מKSP מספר מחשבים בעבר, זה כבר לא יקרה יותר.
שירות נפלא ואמיו וזה חשוב מאוד, זמן ההמתנה לקבלת שירות ארוך מאוד ולכן נתתי ציון של 3 כוכבים
קיבלתי מוצר מזוייף (!!)במשלוח. השירות לקוחות של ksp. לא עונים
לא טלפונית, לא במסנג׳ר ולא בווטסאפ.
הגעתי לשוק לגלות שהחברה מוכרת מוצרים מזוייפים, מי יודע מה עוד מזוייף. שימו לב ואני לא ממליצה לקנות מהם במשלוח כי כל אין דרך לראות לפני הרכישה אם המוצר מקורי או מזוייף.
זה חמור ואין אפילו מענה מצידם
קיבלתי מוצר מזוייף (!!)במשלוח. השירות לקוחות של ksp. לא עונים
לא טלפונית, לא במסנג׳ר ולא בווטסאפ.
הגעתי לשוק לגלות שהחברה מוכרת מוצרים מזוייפים, מי יודע מה עוד מזוייף. שימו לב ואני לא ממליצה לקנות מהם במשלוח כי כל אין דרך לראות לפני הרכישה אם המוצר מקורי או מזוייף.
זה חמור ואין אפילו מענה מצידם