✍️
חוות דעת מערכת האתר
צוות הכתבים של חדשות חיפה והקריותצוות הכתבים של חדשות חיפה והקריות בחן מאות תגובות ברשת על רובן, ומצאנו תמונה חיובית למדי עם שני שלישים מהלקוחות שמעניקים דירוגים גבוהים. התרשמנו במיוחד מהשבחים החוזרים על הצ'יפס המתובל והקריספי, איכות הבשר בהמבורגרים ובכריכים, והשילוב המוצלח של טעמים במנות כמו RnR2 וה-Empire State. עם זאת, נתקלנו בתלונות חוזרות על שירות לקוי בשעות לחץ, בעיות באריזה ובמשלוחים, ומקרים בודדים של איחורים משמעותיים שהשאירו טעם לא טוב. בהתחשב בכך שרוב המבקרים מדווחים על חוויה טובה עד מצוינת במחיר סביר, אנחנו ממליצים על רובן כאופציה איכותית לארוחה מהירה בחיפה, תוך מודעות לכך שבשעות עומס ייתכנו שיבושים בשירות.
⚠️ אלא אם יש אירועים או פרטים שאיננו מודעים אליהם, ואין לנו סיבה להאמין אחרת - זו הערכתנו.
📩 רוצים לשלוח לנו מידע על העסק? משהו שלא חשבנו עליו? צרו קשר - דיסקרטיות מובטחת.
דן שיין מעניק 4 מתוך 5 כוכבים ומציין כי "הצ'יפס לדעתי אחד מהטעימים בעיר מתובל בצורה מיוחדת קריספי מבחוץ בצורה נדירה". לדבריו, הסנדוויצ'ים מיוחדים והשירות ניתן "עם חיוך צומת לב", אך הוא מציין כי לפעמים מילוי הצ'באטה "לא אחיד בפיזור הפסטרמות" במיוחד בשעות לחץ. הביסטרו המעוצב בעץ משרה אווירה צעירה ואותנטית, והמבורגרים מומלצים לניסיון.
👍 חיובי 🤝 שירות 💼 מקצועי ⏱️ המתנה 🏠 נדל"ן ❤️ יחס אישי
מיכל מיקה ארבל מעניקה לרובן ציון 4/5, תוך שהיא מציינת כי "אנחנו אוהבים את רובן" אך קוראת למקום "לשדרג ולהתקדם לאריזות מזון חכמות" ולהשקיע ברטבים איכוtiים יותר. למרות ביקורת על המחירים הגבוהים וחתיכות ציפס קטנות, היא מציינת שהמקום הפגין "אוזן קשבת ללקוח" ומענה מהיר, וממליצה עליו ביותר.
👍 חיובי 💰 מחיר ⏱️ המתנה
בנימין חוטה מעניק דירוג מלא (5/5) למסעדה ומתאר: "זה ליטרלי הכריך הכי איכותי טרי טעים ניראה טוב שאכלתי כל ימיי חיי". הוא משבח את השירות המהיר - תגובה מיידית בפייסבוק, טלפון תוך חמש דקות והגעה מהירה. המבקר מדגיש את איכות הקורנדביף בן 400 גרם וכותב שבהזמנה השנייה שלו המקום "לא מאכזב אפילו לרגע".
👎 שלילי 💼 מקצועי
ביקורת: רובן, מרכז הכרמל
יורן ה' העניק דירוג מלא (5/5) לחוויית ההמבורגר בסניף רובן, למרות שהוא "ממעט להזמין את האופציה הזו במסעדות ודוכנים". המנה העסקית (73 ₪) כללה המבורגר 220 גרם, צ'יפס מתובל, ירקות, שתיה ורטבים, והמבקר הופתע לטובה מהאיכות.
👍 חיובי 💼 מקצועי
שחר שופט העניק דירוג מלא (5/5) למסעדה, תוך שהוא מציין שהמשלוח לבת גלים "הגיע בול בזמן, ארוז היטב וחם". המבקר שיבח במיוחד את ההמבורגרים מסוג empire state ואת צ'יפס הבטטה, שהגדיר כ"כנראה הכי טעים שיצא לי לאכול", והמליץ בחום על המקום.
👎 שלילי ⏱️ המתנה ❤️ יחס אישי
ביקורת: חוויית אוכל מצוינת במחיר הוגן
אלמוג הרשקוביץ מעניק דירוג מלא (5/5) ומתלהב: "מנות מצוינות ברמה לא פחות ממופלאה". לדבריו, כריך ה-RnR2 הציג שילוב מוצלח של טעמים שבו "כל הטעמים מורגשים ובצורה קסומה ולא ברורה לא משתלטים אחד על השני", והצ'יפס היה "קריספי במידה הנכונה". המבקר מציין כי שתי מנות משביעות וצ'יפס עלו פחות מ-120 ₪, ומצהיר על כוונה לחזור.
👎 שלילי 💰 מחיר
ביקורת קשה על רובן חיפה: איחור, אוכל קר והרעלת מזון נטענת
לקוחה דירגה 1/5 כוכבים את מסעדת רובן בחיפה לאחר שהמשלוח התאחר בשעה וחצי ללא הודעה מוקדמת, והאוכל הגיע "קר, שמנוני" עם לחמניות ספוגות ברטבים. לטענתה, יום למחרת היא וחבריה סבלו מ"כאבי בטן נוראיים, בחילות ושלשולים", והיא מזהירה לקוחות פוטנציאליים: "אנשים שהגיעו חולים לעבודה יום למחרת רק כי רצו להנות. פשוט בושה!"
👎 שלילי ⏱️ המתנה 🏠 נדל"ן
חיילים מתלוננים על שירות ירוד ברשת רובן כרמל חיפה
חיילים בבסיס חיפה דיווחו על חוויה שלילית בהזמנה מסניף רובן כרמל, שבה חסרו שתי מנות מההזמנה המקורית. לדבריהם, הסניף הגיב באדישות וסירוב לסייע, כאשר "לאורך כל השיחה הם לא קידמו את המשלוח" ואף "רמזו שיתכן שאנחנו משקרים". החיילים, שנמצאו בבידוד והסתמכו על הארוחה, הודיעו כי לא יזמינו מהרשת יותר לאחר שגם הפיצוי שהובטח להם לא הגיע.
🤝 שירות 💰 מחיר ⏱️ המתנה
ביקורת: אדווה דובדבני, דירוג 3/5
למרות שהאוכל היה "טעים מאוד", המבקרת מתחה ביקורת על יחס השירות לאחר שביקשה לארוז שאריות מנות ילדים. על חשבון בסך 300 ש"ח (5 מנות), היא קיבלה אריזה רשלנית ב"שקית סופר רגילה" שבה "הכול פשוט נזרק פנימה בשקיות נייר בכזה חוסר אכפתיות", כשהנייר נרטב והמנות התמעכו. המסר: "נאה דורש נאה מקיים. אל תגבו סכומים כאלה אם זה השירות."
👍 חיובי 🤝 שירות 💰 מחיר ❤️ יחס אישי
רותם פדוראנו העניק דירוג של 5/5 להזמנתו הראשונה מהסניף, בה הזמין המבורגר צמחוני שהגיע תוך 20 דקות. לדבריו, "הצ'יפס מעולה" והרוטב הצהוב "ממש הקפיץ את הטעם", אך ציין שדמי המשלוח של 27 ש"ח "מבאס". למרות העלות, הוא סיכם כי "אם מזמינים יותר ממנה אחת אז זה לגמרי שווה את זה".
👍 חיובי 🤝 שירות 💰 מחיר ❤️ יחס אישי
דורון בר העניק דירוג 1/5 למסעדה לאחר שחווה בלבול במנות ורמת עישיה שגויה. לדבריו, "ביקשתי mw קיבלתי well done" ולאחר מכן קיבל הוא והילד מנות זהות, כאשר הצוות התעקש שהמנות נכונות למרות שההמבורגר של הילד היה "medium ואולי mw". בר ציין כי למרות החוויה השלילית, שירות הלקוחות הגיב במהירות עם "התייחסות רצינית עם פניה למנהל של הסניף".
🤝 שירות 💰 מחיר
גדליה גדליה מעניק 3 כוכבים לסנדוויץ' הבשר המפורק, אותו תיאר כ"טעים" אך בעייתי מבחינה מעשית. לדבריו, "כמות הנוזל שנזלה מהסנדויץ' היתה יכולה למלא שליש כוס", והוא מציע לעטוף את הסנדוויץ' בכיס פלסטי או לסחוט את הבשר מראש. המבקר מסכם: "מאוד לא נוח !!!!! אבל טעים".
🤝 שירות
ביקורת: חוויית בשר מוצלחת עם מחסור בחניה
מסעדת הבשר זכתה לציון מלא מהמבקר, שציין כי "אוכל מעולה, אווירה טובה, שירות טיפ טופ" עם דגש על ההמבורגרים והסטייקים המוצלחים. המסעדה מציעה מבצעים לסטודנטים, חיילים ולייט נייט מ-11:30, אך המחיר הכללי הוגדר כסביר ולא זול. נקודת התורפה העיקרית, לפי הביקורת, היא מחסור החניה באזור.
👍 חיובי 🤝 שירות 💰 מחיר
ביקורת: חוויה מעורבת במבורגריה פופולרית
רייצ'ל ירון בוגנים העניקה 5 כוכבים למסעדה ומתארת: "וואו... פשוט וואו... בכללי היה מדהים!!!", לאחר שהזמינה מנות ראשונות וחמישה המבורגרים שונים שהיו טעימים. עם זאת, היא מציינת שציפס הבטטה היה "בסדר... לא יותר מזה", ומתחה ביקורת על תקלה בהזמנת משקה שבה נדרשה להוכיח תשלום, מה שהיא מכנה "חוסר מקצועי בעליל". למרות התקלות, החוויה הכוללת הייתה חיובית והצדיקה את הגעתה בעקבות הביקורות הרבות.
👍 חיובי 🤝 שירות 💼 מקצועי 💰 מחיר
ארבעה סועדים הזמינו מרובן בכרמל וחוו חוויה מאכזבת: האוכל הגיע קר אחרי כשעתיים במקום 80 דקות כמובטח, והסנדוויצ'ים הגיעו "עיסה שפעם הייתה סנדוויץ" לדברי המבקר. ניסיון לבטל את ההזמנה לפני ההגעה נדחה, ובקשה לפיצוי הסתיימה לטענתו ב-40 דקות המתנה וניתוק השיחה.
👎 שלילי ⏱️ המתנה